90210 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Heisann... Jeg er i dag på min 14 dag over ikm, og testet så negativt hos legen... Jeg snakket med legen om hva dette kunne være da.. Pga smertene jeg har i venstre side, i nederste del av mageregionen, kunne det høres ut som et svangerskap utenfor livmoren... Han sa jeg skulle vente til mandag, så komme opp og ta en test til... Om den også var negativ, skulle jeg straks bestille time hos han. Men nå i kveld da rundt i 10 tiden så fikk jeg blodslim (beklager detalj!) på papiret... Først kom det ganske mye blod... men blandet med utflod da... (ekkle detaljer, beklager, men vil forklare det som hendte) Og jeg fikk enda sterkere stikkninger i venstre side... Men så når jeg nå gikk på toalettet igjen var det nesten ingenting blod... masse lyserosa utflod, men ikke på langt nær så mye blod som kom første gangen... Ps. Det kom ingen klumper, så tror ikke jeg har hatt en SA enda.. Men nå vet jeg jo ikke en gang om jeg er gravid, i og med at jeg ikke får positive tester, men jeg har ALDRI gått så lenge over tiden før, så noe må det være... Legen hørtes veldig sjokket ut da jeg fortalte om smertene jeg går med, han ble da veldig alvorlig og sa at han beklagelig måtte fortelle meg at dette kunne minne veldig om et svangerskap utenfor livmoren... Men at jeg ikke måtte bli bekymret enda, for han kunne ta feil.. Men huff, jeg har nå sittet å grått i nesten 1 time i sambo's armer.. Fordi jeg virkelig håpet på at denne gangen hadde det klaffet! At vi nå skulle bli 2barnsforeldre! .. Men som sagt, ingenting er jo påvist enda... håper bare blødningene stopper helt opp, slik at jeg ikke har gått 14 dager å håpet og så skulle mensen komme nå!? Nei, blødningene MÅ stoppe... for dette orker jeg ikke mer! 3 SA'er er mer enn nok... Vet ikke hva jeg kommer til å si om jeg finner ut i neste uke at jeg må abortere pga at det er utenfor livmoren, nei da vet jeg ærlig talt ikke.. Vet man ikke skal tenke det værste... Er jo ikke sikkert det er det i det hele tatt.. Men klarer liksom ikke slippe disse tankene etter hva som er hendt i dag... Nei huff nå er jeg lei og fortvilet!
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Kjære deg Veslejenta, jeg har ikke annet å si enn at jeg ønsker deg lykke til, håper så inderlig det går bra med deg!!lov meg at du ringer legen imorgen om du fortsatt ikke er i form. Varme klemmer fra meg :-)
90210 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Jo takk for støtten! Det betyr mer enn du aner.. selv om vi alle er ukjente og bare skriver her på bim... så betyr det mye! Legen sa jeg måtte ringe om det ble verre, men med det mente han smertene i siden... De har gitt seg litt nå, men kjenner dem vagt fortsatt... Som jeg nå har gjort i 3-4 dager... Jeg får vente å se... får nå se om blødningene stopper opp, og om de så gjør det så får vi se på mandag hva testen sier... Om jeg nå bare fortsetter å blø, dropper jeg legebesøket til uka... Tviler på at det er noe vits i det om jeg nå mister,.. Er ikke noe de kan gjøre med det likevel.. Men nå får jeg håpe på det beste, og se hva som skjer.. Men tusen hjertelig takk for støtten!
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Vi er her for å hjelpe hverandre og jeg har så vondt av deg! XU kan kreve at du må inn på sykehus, ikke for å skremme deg, men om det blir verre ringer du ikke sant? Blir det ikke verre, så går det nok bra vennen, har jo skjedd mange gravide at de har hatt blødninger og alt har gått bra..... Ta godt vare på deg selv :-)
90210 Skrevet 30. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. november 2007 Ja da våknet jeg i dag med enorme blødninger og smerter, da er jeg nok ikke gravid Så det gikk ikke denne gang heller, nå orker jeg ikke mer prøving, vil ikke gjennomgå dette mer, så nå tenker jeg på å begynne på pillen igjen... Orker ikke miste flere ganger nå... Er ikke sikkert jeg har mistet denne gang, ettersom jeg ikke en gang vet om jeg var gravid, mulig mensen bare var forsinket... men ikke vet jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå