Mammatina Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 sex,uansett hvor forsiktig vi er.. er det normalt?? :S
mammaen te Daniel og Adrian Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Det gjør jeg også.... Ikke veldig vondt, men ubehagelig.
Krolla og Theodor Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Dersom du har fått orgasme så fører ofte det til kynnere - det er helt normalt og litt ubehagelig.. Kjennes det ut som hele magen er stram? Slik kjennes det i hvertfall ut for meg :-)
Mammatina Skrevet 30. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2007 de bruka av og til å vere vondt.. vonde kynnera.. ja,magen stramma se når vi har sex åsså.. men kynnera skal ikke gjør vondt... skal dem de da`??
Gjest Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Jeg får vonde kynnere etter orgasme.. Ikke direkte etterpå, men kynnerne jeg før i timene etter en orgamse kan til tider være ganske vonde (som sterke menssmerter). Spurte jordmor om det, og hun sa det ikke var uvanlig.. Normalt har jeg absolutt ingen smerter når jeg har kynnere..
glad i mange barn Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 er helt normalt ja med kynnere,kan faktisk være vonde ja,men ikke no fali,går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå