Gå til innhold

leser dere for barna deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hver kveld. Og blir gjerne noe i løpet av dagen også. Begge mine elsker å bli lest for.

Skrevet

Hvor gamle er de når de skjønner at de blir lest for?

Når har det betydning liksom??

Skrevet

Hver kveld kryper vi oppi sofakroken med teppe på oss og leser.

Favoritten for tiden er Den store pulverheksboka(den MÅ prøves....kjempemorsom!).

Skrevet

Mi yngste på 18 mnd følger tydelig med og sitter stille når jeg leser bl.a Barnehageboka med Grossmann. Henter den hver dag.

Skrevet

Ja her leses det mye. idag har det gått i bukkene bruse, mamma mø, og revenka.....omatt og omatt og omatt.. hehehe

Hun er 2 år og 2 mnd.

Skrevet

Hva er Pisaundersøkelsen for noe?

Og ja, jeg leser for vesla mi hver dag. Har gjort det siden hun var 3-4 mnd. Da leste vi bildebøker med "Mø" og "Bæ", nå er Karsten og Petra favoritt (hun er 3,5 år nå). Min påstand er at barna blir flinkere til å prate når man leser mye for dem, de får jo høre språket veldig mye og får mye oppmerksomhet.

Skrevet

undersøkelse som bla sier noe om barns leseferdigheter.. Norge gjør det dårlig...

Skrevet

Har en gutt på 1 år som ikke har tid til å sitte og bli lest for..

Gleder meg til han har tid, for har mange bøker =)

Skrevet

Jenta mi er 10 mnd, og vi "leser" i bøker, snakker og peker meg i gjennom den. Er ikke så veldig lenge hun har tid om gangen.

Skrevet

Jepp, mest pekebøker og dyrebøker for tiden. Gleder meg til det blir mer innhold. Hun er 14mdr..

Skrevet

Ja, også slike "åpne luken" bøker, de liker hun!

Skrevet

Å ja!

Nesten hver eneste dag. Har begynt å lese lengre stykker for henne når hun har kommet seg i køya, og så "leser" vi masse (både pappan og jeg) i div. bildebøker og bøker med lyd. Tassen-bok med lyd er favoritt nå for tiden... Klaffebøker er dessverre ikke mammas favoritt, for dem ødelegger hun bare... River av klaffene. :-(

Skrevet

Minimais på 11mnd har først i det siste begynt å ha interesse for bøker utover å spise dem. Så der er det ikke mye lesing må jeg innrømme. Eldsta på 3 1/2 blir lest til flere ganger om dagen. Hun elsker bøker, og elsker bokstaver. Kan allerede lese flere ord, skrive sitt eget navn, pappa'n sitt navn, og mange andre bokstaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...