Gå til innhold

irismor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mente du med spørsmålet om hvor lang tid det vil gå til moderator stopper profilen min denne gang? Jeg har ikke profil, og har aldri hatt det. Er faktisk ganske ny her inne. (Har bare vært en ivrig leser til nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis det ikke er deg som er gulli, så burde du virkelig skaffe deg et nytt nick, for hun er ikke akkurat populær her inne...

Skrevet

Tuller du? Har det vært noen andres nick? Da skifter jeg med en gang.( Jeg er faktisk ny her, og har aldri hatt annet nick før i dag. Det ble jo godkjent jo)

Skrevet

Var nicket hennes Gulline som mitt, eller Gulli som du skrev her?

Skrevet

Typisk - nå kommer jeg ikke inn på min egen side. Hva gjør jeg da? Får bare opp en hvit side hvor det står Fatal error eller noe sånt. Pleace hjelp meg

Skrevet

Jeg kan sverge på at jeg aldri har hørt om henne. Jeg fant på nicket i dag. Hjelp meg å skifte nick da. Hvordan kommer jeg meg inn på Din egen side?

Skrevet

Trykker på "din egen side" oppe med trynet til jordmor Siri.

Skrevet

Da tror jeg nok jeg hadde logget ut og fortsatt med å bare lese.

Skrevet

Jeg har sagt i fra på siden for ris og ros. Håper de ordner det fort, så jeg får skifta nick. Kjedelig når en kan ta nick som andre har hatt. Da kan det lett oppstå forvirring.

Skrevet

Ja, det går sikkert bare noen minutter.

Skrevet

hun vi snakker om heter gulli, og skifter til endel andre nick, så når du het gulline og skrev et sånt krangleinnlegg så blir man jo litt skeptisk. så du har lest masse her, og første gangen du skal skrive, så skriver du et krangleinnlegg??

Skrevet

Det skulle likssom være en litt morsom overskrift da. Lest at det står motsatt på kranglesiden "Dette er ikke et krangleinnlegg", og som du ser så har jeg et blinkeansikt etter overskriften.

Grunnen at jeg skrev overskriften slik var at jeg visste det var mye uenighet om dette. (Ble jo inspirert av en annen tråd om dette problemet rett før).

Det er jo en debattside, og diskusjoner er vel den "røde" tråden her?

Men at jeg har nicket til noen som har blitt slettet pga dårlig oppførsel, ble ganske ubehagelig ja. Jeg synes det er ok med egne meninger, men jeg er i mot dårlig oppførsel. Vil selvfølgelig finne meg et nytt nick, kjappest mulig. (Bare jeg kommer meg inn på min egen side snart)

Skrevet

Neida er ikke så farlig, Gulline og Gulli er egentlig veldig søte og snille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...