Gå til innhold

hvorfor våkner hun opp igjen hele tiden???

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille baby er 6 mnd, og hun sover så utrolig urolig, har nå gjort det i snart to mnd!! hun sovner ikke før rundt elleve eller tolv og tom da våkner hun opp hver time, som oftest våkner hun opp etter et par timer og er lysvåken!!

hva kommer det av?? det er ingen tenner å se, er mett når hun sovner, har normal avføring...

vil bare vite hvorfor hun gjør det...for snart går jeg på veggen.

en skrikekur er ikke langt unna selv om jeg er ingen fan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, føler med deg! Vesla mi er også litt sånn for tida. Før kunne jeg bare legge henne ned og så sov hun til kl 5 om morgenen. Nå er det litt mer pes. Hun kan gjerne sove en time og så våkner hun igjen.

Vet ikke hva det kommer av, kanskje det er en fase de må igjennom? Får hun grøt om kvelden eller?

(Dette var ikke så mye til hjelp, men kanskje godt å vite at vi er flere i samme båt?)

Skrevet

Samme som min lille gutt. Han er snart 7 mnd og har holdt på i over 2 mnd med å våkne hver time fra han legger seg til han står opp. Han gråter men roer seg ganske fort hvis jeg stryker litt på han.

Har prøvd alle råd og tips, i tillegg til Osteopat, men ingen ting funker.

Har nå fått time på HS for å høre om sovemedisin kan hjelpe.

Ønsker deg lykke til!!!!

Skrevet

hehe... det er dumt å si, men ja, det er faktisk veldig godt å vite at vi er flere!! og ja hun får grøt, middag i løpet av dagen, desert, jeg ammer fortsatt, også sovner hun til flaske med mme... som oftest må voi gjennom to flasker med mme før hun sovner, men hun sovner ikke til puppen lengre...

Skrevet

æ e i samme situasjon, Kevin e nettopp sovna.. å det e no neppe lenge tel han våkne. Har prøvd å forsvare uroligheta i en mnd nu med at det e tennern, men det e ingenting å se te dæm. Håpe det løyse sæ snart, e ikkje vant med det her. Han har sove heile natta sia han va født. Nu e han 7 mnd, æ fikse ikkje heilt den skrikekuren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...