Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Synes jeg hører om så mange som kjøper ny vogn til bhg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Jeg er fornøyd med Simo'n vår, men den er kanskje litt stor. Skal dere kjøpe ny vogn til soving i bhg, og i så fall hva slags?
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Ingen planer om å ha en ekstra vogn til barnehagen. Har barnehage som nærmeste nabo og ser at foreldrene triller barna til bhg og lar vognen stå igjen. Så tar de med ungen og vognen etter endt dag. Kommer nok til å gjøre det samme..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Ja, det var planen min også. Er det sånn at vognen vår vil bli brukt av alle i bhg da? Om jeg planlegger et barn til (nei, ikke enda ;-) og vil bruke samme vogna, er det da dumt å bruke den? Utrolig mange spørsmål på morrakvisten, men så er det mye rart en skal tenke på også da ;-)
Tussi og Maja Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Jeg har ingen planer om ekstra vogn... Mulig at mange kjøper det fordi de kjører barna til barnehagen, og ikke gidder å drasse vogna frem og tilbake? Ikke vet jeg... Vi satser jo på å få barnehage i trilleavstand, så jeg regner med at det holder med den vi har.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Hei. Vi har heller ikke i denne omgangen tenkt å kjøpe ny vogn til barnehagen. Det jeg derimot vet noen gjør er å kjøpe en brukt en billig på Finn.no dersom man vil ha den stående i barnehagen. Jeg regner med at vi skal kunne bruke den til nestemann også...
Bellen^2 Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Vi har ikke vogn i barnehagen. De sover inne så de trenger ikke vogn til å sove i heller. Triller jeg om morgenen, så lar jeg vogna stå der og triller hjem på ettermiddagen.
smurfen :o) Skrevet 30. november 2007 #7 Skrevet 30. november 2007 Vi fikk en gammel simo vogn som vi tenkte å bruke kun i barnehagen. MEn hadde vi ikke fått den, så hadde vi bare trillet vår egen frem og tilbake.
Millapril Skrevet 30. november 2007 #8 Skrevet 30. november 2007 Vi har heller ikke tenkt på ekstra vogn, men kjøper kanskje en trille etterhvert, så man har en ekstra. Fint å ha en nettere vogn til bilen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå