oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg hadde en nydelig stedatter. Blir 5 år i januar.. Veldig rart å ikke få ta del i livet hennes lengre.. har vært i livet hennes siden hun var 1 år.. Jeg savner henne veldig.. I desember så skal jeg og henne på Pluttipluttiplott sammen.. Jeg gleder meg veldig:) Håper hun gjør det og..
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg har ikke stebarn men leste innlegget ditt på mine,dine... Fryktelig trist å lese, men godt at du ble glad i henne, det gir håp for oss biomødre som skal forholde oss til en stemor en gang i tiden:) Hun gleder seg helt sikkert kjempemye:)
Anele&Solstråla Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Hadde en stesønn på 10år...bodde sammen m BF i litt over et år, og fikk god kontakt m moren hans og...De kom på sykehuset og besøkte oss. Han har sett vesla når han er hos faren deres og vi møtes. Men skulle ønske vi var som en familie iallefall annenhver helg- sånn som før (ble slutt m bf når jeg gikk gravid)
Hannemor Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jepp....var stemor i 7 år. Har ikke sett dem eller pratet med dem på over 1 år nå. Og vet det er til det beste for dem at det er slik. Savnet dem veldig den første tiden, men nå er ikke savnet så ille. Håper de tørr ta kontakt når de blir så store at de ikke er avhengig av foreldrene sine. Eller tillatelse fra dem. Men det som er ille er at broren deres ikke har sett dem på 2 mnd nå, og ser ut som det kan bli lenge til neste gang.
¤ my precious ¤ Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 Ja, jeg var stemor i nesten 6 år til en jente som nå er 10. Vi har veldig liten kontakt nå, men håper at det kan ta seg opp den dagen jeg får meg en egen leilighet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå