Gå til innhold

Når en av besteforeldrene dør,synes dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er naturlig å være borte fra jobb lenge da???For meg ville det holdt i massevis å være borte den dagen de døde,og i begravelsen.Sier vel litt om hvor nært vi står hverandre.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke aldri så lite misunnelig på at andre har liv som er annerledes enn ditt?

Skrevet

Hva som er naturlig for noen er kanskje ikke naturlig for andre. Jeg kommer ikke til å dra i begravelsen engang.

Skrevet

Hva i alle dager har dette med misunnelse å gjøre??Jeg spurte et spørsmål,og ga et ærlig svar selv,utifra mitt ståsted.Jeg sa vel INGENTING om at jeg forventa at andre skulle eller burde mene det samme.Ditt sneversynte kvinnemenneske!

Skrevet

Vel, du er i så fall under strykgrensa på uttrykksevne. Prøv igjen neste år.

Skrevet

Spørs hvor nær man er til bestforelderen sin. For meg ville det også holdt med en dag (+ reisetid i begge ender). Hvis forelderen tar det tungt, kan det jo også tenkes at enkelte føler behov for å støtte sin mor/far i en tung stund.

Skrevet

Hadde jeg vært deg, hadde jeg holdt meg hjemme og kokt suppe...

Skrevet

hvis min bestemor døde, vel så ahr jeg tidligere hatt et nært og godt forhold til henne, jeg savner det og jeg ville sørget men vet fint lite om hvor voldsomme mine reaksjoner vil være når hun dør.

vi er forskjellige og noen betyr mer for oss enn vi aner og vi oppdager det gjærne for sent. det er min erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...