Gå til innhold

Hva er det rareste/søteste barna deres har sagt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på det når jeg svarte på et innlegg lengre nede her..

En ting jeg ALDRI kommer til å glemme..

Jenta mi var vel litt over 4 år..står på badet om morran. Hun står å ser på meg å da kommer det så kjekt..

"Du mamma, du har mindre skjegg på tissen en mormor " hehehehe.Hadde skikkelig prob med å holde meg alvorlig..

Akkurat som jeg ville vite hvordan mamma er der nede ;)))))

Kansje en historie å dra fram i konfirmasjonen, el kansje ikke.. ;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt med jenta mi i armkroken i dag, så ser ho opp på meg og sier: Mamma, jeg elsker deg.... Ho er snart 4....da blei jeg litt rørt :)

Skrevet

Dette er i kategorien søtt, da:

Min sønn kikket på meg en dag og spurte meg om hva det beste i livet mitt var. Hvorpå jeg svarte "ungene mine". Jeg spurte ham om det samme, og han svarte "Det er deg, det, mamma".

Det varmet et mammahjerte :-)

Skrevet

snuppa mi på 2 år sier jeg elsker mamma min! skikkelig nusselig da ;o)

hun elsker veldig mye for tiden, spesielt rosa sier hun, he he!

Skrevet

datteren min sier veldig mye søtt og morsomt men her for et par uker siden satt hun på fanget mitt og så meg inn i øynene og sa ; mamma glad i deg. jeg ble så glad da. hun er bare 18 mnd.;) det kommer jeg alltid til å huske..;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg lo meg skakk den gangen jentungen sa til meg, når jeg kledde av henne, hvorpå hun utbrøt forskrekket "det er jo dritkaldt jo". Jeg ler av den enda!! :)

Skrevet

Var i dag tidlig faktisk :) var så trøtt når hun våknet så jeg tok henne opp i sengen min og latet som om jeg sov, etter å ha mast litt på meg så setter hun seg oppv ed siden av meg å begynner å stryke meg på pannen mens hun sier

"stassar liten, stassar liten, mamma sita (sliten), susse panne (så kysser hun meg ca 20 ganger på pannen) eske (elsker) mamma min"

Da smeltet jeg fullstendig :)

Hun har også begynt å si "mamma gærning" også ler hun seg skakk hehe-..

Skrevet

De sier noe søtt og rart hver dag, så jeg må skrive det opp for ikke å glemme.

Når eldste var 3 år var vi ute og spiste, da hun plutselig tok en serviett på hodet og sa høyt:"det er sånn gamle kjerringer har på hodet når det regner"

Hun yngste på 18 mnd sa i går, mens hun hang over bordet og bæsjet(helt salig i blikket):"mamma, deilig å bæsje"

Skrevet

He he, må le av den..Husker dette salige blikket ja når de bæsjet i bleia ;)

Skrevet

mye moro her:) snuppa har ikke begynt å snakke enda, gleder meg enda mer til det når jeg leser deres historier. har ledd høyt mange ganger na:) genial tråd!

Skrevet

snuppa har en gris som synger den "celebrate good times, come on" sangen, så hun synger og danser til den og synger "yeah tom mon". En kveld jeg la meg løftet jeg henne over i min seng, og hun sa i søvne" yeah tom mon!" da lo jeg godt for meg selv ;o)

Skrevet

Haha, kom på en til ;) her om dagen prompet min kjære (dere vet hvordan menn er) så kommer det fra tuppa "hihihi pappa pooompa" så slår lukten henne og hun grøsser til skikkelig og sier "æsj mamma, gammel"

Skrevet

He, he - Tobias sier så mye rart at det er vanskelig å huske alt - men han sa bla i dag (vi snakket om julen);

"stakkar julenissen, han har ikke bil, bare store sko" :o) Vet ikke helt hva som fikk han til å si det, men:o) Han er snart 3.

Ellers så er han så vittig når han skal snakke til lillesøsteren sin. Han har nok hørt oss når vi snakker med henne - da går han helt opp i ansiktet hennes og sier "hei, lille Milla-mor, åhhh så fin prinsesse du er" og "hei, vennen" ol - hi hi, så søtt:o)

Husker godt en ting han sa - han var ikke så gammel - ca halvannet år eller yngre tror jeg. Jeg stod å skulle kle på meg etter å ha dusjet. Han satt på gulvet på badet og lekte. Jeg tok på meg en truse med tussi på. Da utbryter han: "der er tussi" *pause* "hvor er Ole Brum?" sier han da, men shan ser spørrende på meg, he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...