Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Mannen min er tidligere hasj røyker. Han sluttet å røyke da jeg ble gravid for et par år siden. Jeg syns han er så lite på besøk hos kompisene sine, og har i lengre tid drevet og fisket for å finne ut om det var noe galt. Jeg syns det er viktig at man beholder sitt sosiale liv selv om man har fått barn, og var bekymret for at han trodde han ikke kunne dra bort på grunn av meg og barnet. Men så fortalte han meg endelig hva greia var. Mange av kompisene hans røyker, dette vet jeg, har ikke noe i mot det. Men jeg trodde de var såpass voksne at de innså at mannen min har fått barn nå, og har tatt et valg om å slutte. Men det har de altså ikke, han forteller at det er et sabla mas om at han skal røyke om han drar på besøk. Nesten sann fjortis røykepress. Han har gjort det klart at han ikke er interessert, men da er han vist kjip. Jeg ble sjokka når jeg hørte det, hadde ikke trodd at de skulle være så barnslige. Det er da ikke bare bare å slutte med noe sant. Jeg trodde gode venner skulle være støttende. Det blir jo det samme om det var alkohol eller andre ting det er snakk om. Man pusher ikke på en alkoholiker for å få ham til å drikke. I hvert fall ikke om man kaller seg en venn. Nei, fytti. Skjønner nå at han har valgt å holde seg borte. Men jeg blir trist på hans vegne. Møkka venner!!
Tally Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Rusvenner i alle former er skjelden virkelige gode venner. Flott at mannen din er så ansvarsfull i alle fall:-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 For en tøffelhelt... jeg røyker hasj når det passer meg, og nyter det i godt selskap.. om jeg har unger betyr vel lite da de ikke ser hva jeg bedriver fritiden min med:-)
Den drygaste Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 hehehe yppert, dy høres ut som min onkel og det er dessverre ikke tull en gang!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Oghhhpsss.. jeg har 4 nieser:-) Har du en tøff onkel, som er drittlekker, velskapt kropp, har med seg ny dame hver gang du ser han, en skikkelig drømmemann? da kan det hende at du er niesa mi:-)
Den drygaste Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 hehehe.... så lekker vet jeg ikke noe om, ser ikke på slekten min sånn men ja den beskrivelsen kan passe! hehe freaky! men har heldigvis ikke kontakt med han lenger. han mistet ungene sine og sitter bare å drikker og sniffer litt for trøst.. menmen.. det er vel sånn det går med "tøffinger" ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå