Nr 3 underveis Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Skal ta meg en tur til byen til lördag for ä kjöpe nye bh-er. Det er plagsomt, for ingen av bh-ene mine er gode lenger, og mannen min mä massere ryggen min hver dag. Flere som har det sänn?
Leirha Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jeg hadde det slik i forrige svangerskap, men det var en god del senere i svangerskapet.
Nr 3 underveis Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Er i 27+4 nä. Vet du hva det kom av, og gjorde du noe for at det skulle bli bedre?
Leirha Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 På meg så kom det rett og slett av belastnig på ryggen, pga magen.
Nr 3 underveis Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 Takk for svar lenesan! Gjorde du noe for ä bli bedre? Og när fikk du vondt? Ble det evt. värre i löpet av svangerskapet?
Leirha Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Det ble jo verre jo større jeg ble da Jeg gikk til kiropraktor, det hjalp en del, så ellers hjalp det med masasje og ligge nede, rett og slett hvile. Regner med det kommer snart hos meg også... men heldigvis forsvinner det etter fødsel.. som med nesten alt annet.
Nr 3 underveis Skrevet 29. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2007 Fär häpe det ikke blir sä ille for deg denne gangen da! Lykke til videre i svangerskapet!
Mops7 Skrevet 30. november 2007 #9 Skrevet 30. november 2007 Jeg har hatt samme problemet, mye pga større pupper.De eksploderer jo ganske tidlig, og enda verre (større) blir de jo når melken kommer. Gode bh'er hjelper godt, men de er ofte svindyr, og ikke alltid særlik lekre:)
Nr 3 underveis Skrevet 30. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2007 Ja puppene har nok blitt endel större... Kunne godt tenke meg at de stoppa ä vokse etterhvert.. Da mä jeg vel kjöpe meg noen av de lekre bh-ene jeg og da!
LadyLuck & Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 på sparkjøpselger de noe genialt, snn forlenger til festet, da kan du bruke bh`en lengre
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #12 Skrevet 30. november 2007 Samme som Mops7.. Du bør hvertfall sørge for å bruke noen gode BHer som passer slik de skal, spør gjerne etter hjelp i en god undertøysforretning. (Lalina i Oslo er den absolutt beste). Jeg går til fysioteraupaut/ kiropraktor og får knekt opp og massert en gang i uka. Sliter med hodepine og stråling oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå