Gå til innhold

da stoppa di fødselen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, nå ligger jeg med laptopen på fanget på fødeavdelingen. ligger til observasjon nå, kom inn kl 5 med rier... fikk en sprøyte i låret så ting ble stoppa siden jeg bare er i uke 32:) men må nok bli her over helga sier di... uff litt kjedelig å ligge her da.. men men, noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm, dette har jeg ikke opplevd nei, uff, misunner deg ikke:=( men vil nå ønske deg masse lykke til:=) får håpe den lille får bli litt til inne magen din:=)

masse lykke til:=)

Skrevet

madelen90 er vel i samme situasjon nå hvis jeg ikke husker helt feil..

For en merkelig opplevelse at den starter så tidlig i grunn, jeg hadde ikke vært forberedt:) Men barna har jo en ganske stor sjanse for å overleve når de er så langt uti svangerskapet da:)

Skrevet

å herregud lily!!! håper alt går i orden. hvordan føltes riene? var de sterke? jeanette

Skrevet

Jeg ble innlagt i uke 28. Jeg fikk to modningssprøyter, og lå med drypp i 24 t. Da jeg ble utskrevet (etter 2 døgn) var det med sykemelding fra jobb, og beskjed om å ta det fullstendig med ro.

Er i uke 36 nå, og barnet er fortsatt i magen :)

Skrevet

Jeg opplevde det samme da jeg fikk min sønn for 12 år siden, fødselen startet først i uke 28 og etter to uker i fullstendig ro på sykehuset med blant annet drypp fikk jeg dra jeg. Deretter måtte jeg inn igjen uke 32 fordi det satte i gang igjen. Denne gangen lå jeg vel en uke og gikk på sterk medisinering av Bricanyl så det ikke skulle skje noe mer. Det hele endte for meg at jeg gikk 10 dager overtid, fødsel måtte settes i gang og etter 30 timer kom min sønn på 4500 kg.

Skrevet

Ble utskrevet fra føden søndag etter å ha vært der siden natt til onsdag. Slapp medisinering siden det roet seg (uke34) men måtte ligge til sengs...

Ikke så morsomt, men hva gjør man ikke for disse små! Håper virkelig lillingen din holder seg i magen i mange uker ennå, så blir det en bedre start for alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...