Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Babyen min blir så ivrig på puppen noe ganger at han tar så store slurker at han setter i vrangstrupen noe ganger og hiver etter pusten. Skjedd inne i mellom siden han var ca 2 uker (nå er han 8 uker). Desperat og redd som jeg har vært har jeg ristet litt i han også har han fått igjen pusten igjen. De siste gangene har han tatt seg inn selv så da har jeg ikke trengt å gjøre noe. Men jeg lurer på om jeg har gjort noe feil...? Har dere opplevd noe lignende? Skulle jeg gjort noe annerledes? Han virker helt uafektert av det. Nakken er fin, og han holder hodet fint selv....
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jeg har samme problem med jenta mi, ikke så ofte lenger nå som hun er 9 uker. Som regel hoster hun litt og får igjen pusten selv, noen ganger snur jeg henne med magen ned mot armen min og dunker henne litt mellom skulderbladene og da går det greit. Tror neppe du har gjort noe galt med gutten din, du harsikkert vært forsiktig, men kanskje tryggere å dunke litt i ryggen enn å riste?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Babyen min gjørde det samme. Måtte holde armene hennes over hodet og dunke henne i ryggen nesten hver gang hun spiste. Snakket med helsesøster om det og hun sa at det skjedde fordi det kommer så mye melk på en gang, så de klarer ikke å svelge unna fort nok. Det gikk over hos oss etter en stund. Du har nok ikke gjort noe feil nei..
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Takk for svar! Ble ti kilo lettere nå! Har selvfølgelig vært veldig forsiktig de gangene jeg har gjort det. Takk for gode råd, skal prøve det neste gang hvis det blir nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå