Gå til innhold

Samboeren min kaldte meg miss-foster i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere har han kaldt meg kjærring, bitch,, dritt kjrring..etc

blir veldig leimeg når han kaller meg stygge ting.

Men det å bli kaldt miss-foster var rett å slett ydmykende, jeg er bare så utrolig såret. Grått i hele dag..

Måtte bare si det til dere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er slike "kallenavn" han bruker på deg, så tror jeg at jeg hadde vurdert samboerforholdet.

Ingen burde kalles slike navn.

Skrevet

Hadde ikke tolerert dette jeg i hvert fall.Verken å bli kalt bitch eller misfoster.

Men du har vel sagt det til han regner jeg med, at du ikke syns det er koselig at han kaller deg dette?!Og likevel gjør han det..

Skjønner godt du blir lei deg..

Skrevet

Herlighet, det er jo galskap!På tide at du setter foten ned kanskje?

Skrevet

Stakkars deg, blir bare så utrolig provosert av sånne mennesker som din samboer. Han kan ikke være så veldig glad i seg selv?

Kan ikke noe annent enn å gi deg en god klem. Skulle gjerne ha tatt en prat med han......

Skrevet

kall han missfoster og diverse ting og se hordan han reagerer. eller så hadde jeg flydd på han! ingen kaller meg bitch. møkkamann

Skrevet

Jo, han ser at jeg blir leimeg. Jeg skal flytte fra han, men har ikke mulighet til det før jeg har fått min del av salget av leiligheten. Legges ut for salg i januar. Nå kommer julen, og jeg føler ingen glede. Det jeg ønsker meg til jul er at alt dette blir ett tilbakelagt kapitel.

Skrevet

har du ingen du kan bo hos så lenge da? eller du kan jo leie et par mnds tid, om du har planer om å kjøpe senere? du klarer det vettu, om du vil! håper virkelig ikke barna deres hører alt han kaller deg???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...