mamma >to gull Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 betaler 15 dollar for å få den sendt, var ikke det litt mye?
1881 Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Kan jo til sammenligning si at du fint kan kjøpe startpakken inkl frakt til en pris av litt over 300 kroner på ebay, så syns det ikke var spesielt billig nei!
snartmammapåny Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Litt høy frakt. Ville nok sett om jeg fant en annen selger med billigere fraktkostnad hadde jeg vært deg. Jeg betalte vel 160kr inkl frakt. MEn 30kr er jo ikke allverden heller da;) Devil in dark: De start kitene du snakker om , de er vel ikke bareminerals pudder i. Det er et annet merke, men det følger med en bare mineral DVD. Iallefall om det er de kitene jeg tror du tenker på som du mener;) Start kitene med ekte bare minerals sminke i er en del dyrere iallefall om du skal ha full størrelse på innholdet og ikke bare med slike små prøve bokser.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 15 dollar i frakt var dyrt, synes jeg. Jeg bestilte fra ebay her om dagen, og de tok kun 3,50 dollar i frakt. Tror jeg betalte 146 kr totalt inkl frakt. Lønner seg å lete litt:)
Milletrille Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=52043&goChar=B Men var det 9 gram? Det her tror jeg var 0.9 gram, bittelite mao
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå