Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Konfekteske med bilde av babyen. Mine har fire oldeforeldre.
ano`num *17.03.10* Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Vi har "alle". Det ene paret får "noe" eldstejenta har laget. Et annet får 5 innrammet bilder av seg og jentene. Det neste en pakke twist, 1/2kg. Det siste får ingenting, vi har ikke kontakt med dem. (Mannen fikk aldri noe besteforeldreforhold til dem som liten, og når han ble gammel nok til å ta kontakt selv - føltes det ikke naturlig ut)
Brenda med 2 ute Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jepp det har hun=) Oldemor skal få et bilde av tuppa med ramme, fra tuppa da seff=) og av oss får hun konfekt og litt annet stæsj.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Min mormor og morfar, får en kurv med litt mat, likør og cognac - og av sitt oldebarn får dem en juleskål med sjokolade, bhg bilde og kalender Min farmor, får eske med sengetøy, syltetøy (gårdsmat), og spekemat - og fra oldebarn juleskål med sjokolade, bhg bilde og kalender
Meg, J & L Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 Ja, veit ka du meiner. Er besteforeldrene til sambo dette.. Men me snakker ALDRI med dei... Gutten vår får jule-/og bursdagsgave. That`s it... Synes det er så vanskelig å gje noe... men føler me må..
Fomle med nurk! Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Vi skal gi gavekort på å komme hjem til oss på middag! Det setter hun veldig pris på. Sier hun ikke ønsker mer til å fylle opp huset med. Så er det jo kjekt å få besøk. Evt, kan en jo komme å lage middag til de viss de ikke er så sprek.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Vårt barns oldeforeldre ble gravlag mellom 1922 og 1997, så her har vi ikke akkurat noen tanker for gaver til oldeforeldre.... Det er slit nok å finne på julegaver til gamle besteforeldre!
lenej :o) Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 ikke en dritt... det er mine besteforeldre, og dem har ennå ikke gratulert meg med sønnen.. men min søster som fikk baby 5 uker etter meg, hun ble druknet i blomster å gaver, og telefoner og besøk. så nei, kansje eg sende et julekort...
Mammaaaaaa Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Mine har 3 oldeforledre og dei skal få kalender med bilder av ungene og ein lyslykt som 3åringen skal lage sjølv.
happy mama Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Ja, de har 2 oldemødre.. Eldste jente (akkurat 5 år)ringte oldemor her om dagen for å gratulere henne med dagen.. Hun var svært så stolt og flink til å sankke høyt og tydelig..Så spør hun.."Gammal er du i dag da oldemor" hun svarer 86.Da kommer det så kjekt fra skrulla mi..Det syns jeg er skikkelig gammelt oldemor..Ja,ja Litt små flaut.Men bestemor tok det med humor
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Jepp, to oldemødre. Oldefedrene er dessverre døde. Her blir det selvfølgelig album (fotohefte på allfoto). Å bla i et album med masse bilder på en kjedelig dag gir livet en ny mening, som oldemoren min sa. Spesielt lange ensomme dager.
Plutselig_gravid Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Gutten min har en oldemor. Hun tenker jeg skal få noe hjemmelaget (som lillegutt lager selv) og så skal hun få en kalender med bilde av lillegutt:o) Kanskje hun får en pose twist o.l også. Hun får nok mye besøk i julen og er veldig dårlig til bens, så da kan det jo være greit å ha noe liggende til å gi gjestene:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå