Gå til innhold

Har deres barn oldeforeldre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper/lager/gir dere til jul??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, min morfar og hans farmor:D

Vi er kjempe glad for at de får treffe lillegutt og håper vi får beholde dem så lenge at barna våre kan huske dem og ha mange gode minner sammen med dem.

Skrevet

Ja her har vi ei som har fungert som dagmamma mens jeg jobba frem til permisjon. Hu skal vi lage fotobok til:) Mulig vi slenger med en kalender også:)

Skrevet

Ja, min mormor og morfar og samboers farfar... Har ingen kontakt med farfaren til samboer siden han bor i utlandet og det har vært litt familieproblemer.. Har nylig blitt "venner" og håper på mer kontakt med han fremover....

Så gave blir kun til mine besteforeldre. En ny kaffetrakter, kalender av sønnen vår...

Skrevet

her har vi en oldemor, og hun har fått fotobok et år, og i år får hun toalettveske og håndkle med "Oldemor" brodert på.

Skrevet

åja...det var lurt.. Fra monogramservice eller?

Skrevet

ja, fra monogramservice.no :) Hun er så vanskelig å kjøpe til, siden hun har diabetes og dermed ikke kan spise snop, ikke drikker alkohol, og har alt hun trenger, så da får hun en toalettveske og et håndduk som hun kan ha med seg på disse helseturene sine, slik at hun kan vise at hun er oldemor ( til 11 stk snart :))

Skrevet

Då er håndkle bestillt :) TUSEN TAKK!!!!

Blå med "Oldefar" og kvit med "Oldemor"

Skrevet

alltid kjekt å hjelpe til med sånne "umulige" julegaver :)

Skrevet

Tuppa her vil ha 6 oldeforeldre!

Til min mormor og morfar kjøper jeg en roman i pocket, for begge er glade i å lese.

Til min farmor og farfar har jeg ikke bestemt meg helt enda, kanskje et par ullstrømper til farfar og en god såpe fra BodyShop til farmor.

Til min manns farmor kjøper jeg en deilig såpe fra BodyShop, og til min manns mormor, som er en god misjonskvinne, kjøper vi en kasse med kyllinger som går til fattige land (www.gaversomforandrerverden.no)

Skrevet

Vi har 3 oldemødre. De får 1 års abonnement på et blad eller en avis de liker + fotokalender av oldebarna. Ingen store overraskelser men gaven varer hele året og blir godt mottatt!

Skrevet

Mini her har 5 oleforeldre. Tar bilder av han naken med englevinger, og putter de i ramme. Har kjøpt ramme på Ikea, med plass til 3 bilder i hver ramme;)

Syntes det er morro og ta bilder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...