♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 kan de ikke ta litt fettsuging og fjerne strekkmerkene mine. de har jo allerede kutta meg opp så why not?!?!?! hehe måtte bare lufte tanken. hadde jo vært kult om de kunne gjort det da;)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Ja det har jeg tenkt på også...He he
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Ja, hadde ikke det vert noe da??? Komme ut fra sykehuset med ny kropp og BEDRE kropp;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå