Zyan Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hva har de på coop mega jeg skal kjøpe med meg å drikke? Får øl til maten, resten må man ta med selv.. Har masse vin her, men vil ha noe annet, men hva? Dere bestemmer, men jeg drikker ikke zalo, plumbo eller vaniljesaus..
Zyan Skrevet 29. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. november 2007 Dessuten burde jeg gått ned ca 3 kilo, da er det kanskje best drikke zalo?
Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Nei, da skal du holde deg til lakseolje. Ellers er Aass juleøl det nærmeste man kommer himmelen, helst klasse tre, men det er jo polvare, og rusbrus er omtrent like spennende som Mag.
Zyan Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Da bør jeg kanskje blande lakseoljen i ølen da.. Kos med slanking--bør kanskje sitte ved et bord nær dass, ev ta med bordet inn på dass?? Litt ensomt kanskje..
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Kortere vei når du skal pule praktikanten på kopiavdelingen, da.
Zyan Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 Litt kjedelig å ha tatt lakserolja før møtet med han da.. :/
Gjest Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Jeg ville nok tatt olja før lunsj, tilbrakt ettermiddagen med å bli slank, og så gått løs på praktikantene.
Zyan Skrevet 29. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2007 smarting, burde lest boka di jeg tror jeg. Lager man kølappsystem da eller? Og hvordan unngå bli oppdaget, slik at det ikke blir sykelig sjausi bland gutta OG damene på min avdeling?
Zyan Skrevet 29. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 29. november 2007 Men, seriøst, Aas øl? Kill Kenny da? Ut/inn? Finnes det forresten mote når det gjelder øl?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå