Helnøtt med spire:) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Mange spørsmål som svirrer i hodet mitt nå ja.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 4-5 uker på vei ca, så rett etter jeg skulle hatt mensen... test nå du!!!!!!!!
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Tidlig. Nesten ei uke før jeg skulle ha mensen. Og jeg har regelmessig mens.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Jeg fikk ikke symptomer før jeg var ca 8-10 uker på veg.
pøber´n & je Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Rett etter befruktninga. Kvalmen kom en uke før IKM
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 Ååå...oki . Ja testen ligger oppe på badet og venter. Her sitter jeg driiit nervøs! Bare så usikker på om den ikke vil slå ut si det ikke er morgen urin.
Helnøtt med spire:) Skrevet 29. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2007 Ett spørsmål til i kvelden. Blir det feil om jeg drikker for å måtte tisse? Tenker på utslåing av testen-
En Prins + Prinsesse Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 trur jeg var 2 uker på vei da jeg ble kvalm og fikk ømme pupper!!
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Ja, du bør ikke drikke masse nå, for da blir tisset utvannet og svekker visningen av hcg. Det er derfor man blir anbefalt å tisse på morgenen. Lykke til!
Gjest rufusa Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Er ganske sikker på at jeg var gravid for et par uker siden. Merket det etter bare et par dager, sånn typisk gravid-følelse, kjempetrøtt, måtte masse tisse, bryster som bare ble ømmere og ømmere. Fikk festeblødning etter nøyaktig 7 dager, som varte i 3-4 dager ... men plutselig en kveld fikk jeg kjempekraftige smerter og begynte å blø så det rant... Kunne jo være tante rød bare var litt sent ute, men det føltes ikke som en normal opptakt til mensen. Det føltes mer som en naturlig abort... Og med tanke på at det er flere befruktninger det ikke blir noe av enn de det faktisk blir noe av..., så ville det jo ikke være unaturlig. Men, helt sikker kan jeg jo ikke være... Jeg har også hørt andre føle at de var gravide så og si med en gang... Det skjer jo voldsomme ting i kroppen, så er man veldig oppmerksom på det, så kan man nok merke det veldig veldig tidlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå