Gå til innhold

Uffda, hehe....dilla på...

Anbefalte innlegg

Skrevet

VANILJESAUS!!!! Jeg har alltid en sånn literspakke stående i kjøleskapet *mmmmm* Hadde akkurat samme dilla i forrige svangerskap og..hehe..rart. Da fikk jeg også dilla på Maltesers, men foreløpig har jeg ikke fått tilbake akkurat den ;o)

Har noen av dere noen diller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har dilla på sånn rosenkål jeg nam nam nam ...

Skrevet

Åh, neiiii!! Det hadde jeg også forrige gang!! Huff....nå fikk jeg utrooolig lyst på det og :o(

Skrevet

Å neiiiiiiiii!"!!!!!!!

Wollafruen med junibaby, hvorfor måtte du nevne vaniljesaus????????

Nå fikk jeg så innfernalsk lyst på RIPS MED SUKKER PÅ OG VANILJESAUS!!!!!!!!

FYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Skrevet

kokt egg med diger smørklatt.

Skrevet

jeg har dilla på appelsiner nå, men hadde dilla på appelsinjuice først.

er ogå veldg tørst så pøser innpå med vann og saft, å så er jeg glad i alt som er salt.... :)

Skrevet

Mandariner.. NAM! Jeg kan spise et kilo om dagen. Og så elsker jeg surmelk for tiden og:)

Skrevet

Klementiner. Og søtsaker, som jeg ellers aldri har vært noe opptatt av.

I dag våknet jeg med en intens lyst på karamellpudding... Det er jo også noe å ha lyst på kl 08:00 om morgenen...

Skrevet

Har ikke merket noen spesielle ting som skiller seg ut på "lyst-fronten" ennå. Men får sånn plutselig lyst på enkelte ting, og da MÅ jeg ha det!!

Jeg er veldig kvalm hele dagen, og reagerer ekstremt på alt av lukter -både gode og vonde. Men en kveld jeg satt i bilen mens mannen min fylte bensin, kjente jeg en helt fantastisk lukt da noen ungdommer kom ut av bensinstasjonen med HAMBURGERE!!! Åååå, da MÅTTE jo selvfølgelig jeg ha det...-er vanligvis ikke særlig lysten på det... ;P

Og i forrige svangerskap fikk jeg først dilla på rusten spiker! Kjøpte minst to poser om dagen, og slukte dem!

Og ikke lenge etter kom også en skikkelig dilla på pølser -av alle ting... Det har jeg nemlig ALDRI vært noe glad i... Så da gikk det i ostepølser med bacon (måtte være Chef, så det fikk jeg tak i på statoil). I tillegg fikk jeg en enorm lyst på Ikea-pølser!!

Da bodde vi ikke så langt ifra en Ikea i Bergen, og jeg stoppet innom den nesten hver dag på vei hjem fra skolen, og kjøpte 2-3 pølser. Husker at jeg virkelig NØYT smaken, og storkoste meg, hehe...

Nå kan jeg ikke fordra de pølsene -eller pølser generellt ;)

Skrevet

Har ikke fått noen dilla jeg.. Eller, jeg har oppheng på forskjellige typer mat i perioder, men sånn er jeg når jeg ikke er gravid også. Rett før jeg ble gravid spiste jeg f eks fiskepudding i hvit saus og kyllingfilet med sweet chilisaus eller tikka masala annen hver dag i over tre uker. Så det skal nok bli ganske ekstremt før jeg kan skylde en dilla på graviditeten. Men jeg merker at jeg kanskje får sterkere lyst på forskjellige typer mat i uvante kombinasjoner nå som jeg er gravid.

Skrevet

Fy deg ''jippi 1981......'' no må eg lage fiskepudding i hvit sos. Det hørtes bare sinnsykt godt ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...