Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hadde mensen første gang etter fødselen for snart 6 uker siden. Er altså snart 2 uker over... Er dette vanlig??
wirre;o) Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 jeg har vært i da samme skoene... gikk med bind i vesken hele tiden. trodde det var i orden nå, men hvem ble overrasket for en uke siden, sånn omtrent idet flyet landet på Gran Canaria?????!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Den er lei.... Typisk!! :-) Jeg begynner å bli litt redd for å være graid igjen....men det tviler jeg på. Kommer nok plutselig!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Fikk den etter 8 uker. Så ble den borte. kjentes ut som om den skulle komme hele tiden, og jeg ble derfor usikker på om jeg var gravid, siden det var sånn da jeg gikk gravid de første mnd. Men i går var jeg ferdig med min andre mensen siden lillegutt ble født for litt over 6 mnd siden. Så det ble et 4 mnd langt opphold mellom mensenene. Jeg har fullammet frem til for et par uker siden. Nattammer enda...
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 OI! Ja det var lenge! Har det akkurat sånn....mensmurringer hele tiden som i starten av svangerskapet. Kan ta sin tid kanskje da.... gjør ikke noe det, er ikke akkurat noe savn med den mensen;-) Ammer/nattammer fortsatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå