livetimammasmage Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jenta mi er 8 mnd, vi var på besøk til mormor, hun sto mens jeg holdte hendene hennes, så tenkte jeg at jeg skulle prøve å slippe hendene hennes bare for å se hvor stødig hun var, og hun sto!!!! Helt alene uten å holde seg i noen ting i 5-10 sekunder!!! Trodde jeg skulle hoppe i taket jeg Nå går hun med gåbil hvis vi holder bilen så den ikke triller så fort Reiser seg opp selv også, synes bare hun er så flink, stolt mamma idag
Mammapudding Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Ååå, så flink:) Lov å være stolt da ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå