Gå til innhold

jett om mamma ble stolt :=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 8 mnd, vi var på besøk til mormor, hun sto mens jeg holdte hendene hennes, så tenkte jeg at jeg skulle prøve å slippe hendene hennes bare for å se hvor stødig hun var, og hun sto!!!! Helt alene uten å holde seg i noen ting i 5-10 sekunder!!! Trodde jeg skulle hoppe i taket jeg :) Nå går hun med gåbil hvis vi holder bilen så den ikke triller så fort :) Reiser seg opp selv også, synes bare hun er så flink, stolt mamma idag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så flink:) Lov å være stolt da ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...