Sito15 (fått to prinsesser):-) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har tvillingjenter som er 4mnd i morra, de kom 2 mnd før terminen, så egentlig er de 2mnd.. Begge tok puppen og flaska i begynnelsen. Men hun ene nektet plutselig å ta flasken. Det er veldig slitsomt, i hvertfall når jeg ikke har nok melk til dem begge. Er det noen som har opplevd dette? Hva har dere gjort da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå