MrsL1 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Hadde tr for ca 1 uke siden, men dukket plutselig opp "litt" blod i dag... Skjønte liksom ikke helt hvorfor, tenkte først på festeblødning, men det kan det vell ikke være før el? Så tenkte jeg på om det bare var litt hormon kluss, siden jeg var sluttet på pillen osv... men... Så var det litt sånne små klumper, som om det var en SA, men siden jeg ikke er/var gravid, så kan det vell ikke være det heller. Noen som har noen tanker om hva det kan være?! *forvirret*
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hadde det slikt for en stund tilbake. Fikk beskjed om at det var bare blodet som hadde koagulert, altså ligget der og ikke kommet ut med TR- altså en del av TR. om u skjønner? Iverste fall SA? Hør m lege Lykke til Klemmer
svansen Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 mest sannsynelig hormonkluss.. men er veldig vanskelig å si.. man får jo noen ganger el blødning å, men den skal den ikke være klumper i.. eller evt en tidlig sa.. ble kanskje ikke så mye klokere
MrsL1 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 det ville jo og faktisk vert en god forklaring på "klumpene" og?!
lana<3 Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Mange som har klumper i vanlig mens også....livmorslimhinnen skal jo støtes ut og den kommer ofte ut i masse klumper...var litt sånn ivrig en mnd jeg og tok klumpene med til gynokologen(overnervøs etter min første SA)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå