ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Tok en test nå, som det sto- holdes 5 sekunder under urin. Ja d gjorde jeg- men fikk ikke kontrollstreken opp? Er d noe galt m den? Skal jeg dra å bytte den imorgen
svansen Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 hmm.. har sikkert ikke fått nok urin.. er lette å dyppe den oppi en kopp
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 tenkte på d, men så fant jeg ut at jeg skulle følge b.anvisn. hehe jaja- er enda tidlig uansett- jeg som bare håper å håper
lana<3 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 cb testene skal vel være 15 sekund i urin hvis du putter den i ett glass og 5 sekund hvis du putter den inn i strålen...er ikke alltid de fungerer heller så pleide kjøpe to pack før jeg før jeg oppdaget at man kunne kjøpe de billige strimlene... ps..Har ikke cb pakken foran meg, så rett meg hvis jeg tar feil....
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 måtte bare ha test nå. har bestilt billigtester på nett oxo.. greit å ha hvis å om og men Skal høre inne på apoteket imorra.. 5 sek i urinstrålen ja... leses av etter 2 min... og nå etter en halvtime kan jeg skimte en kontrollstrek- hmm......er d noe rart?
Happy-Mama:) Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 du kan jo gå på apoteket å høre om du kan få en ny en... når jeg jobbet på apotek så byttet vi alltid... viss det ikke viste noe...
lana<3 Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Tror ikke den testet har virket skikkelig jeg... Bestiller selv kremt kremt *flau* 15 sånne billige strimler nesten hver mnd og har to cb digital i bakhånd hvis strimlene skulle gi positivt utslag... cb digital er veldig grei for der kommer det opp gravid eller ikke gravid og man slipper å tenke på skyggestreker, streker som plutslig har dukket opp etter en halvtime osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå