Gå til innhold

Feil med di GRAV-testene? Clearblue?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en test nå, som det sto- holdes 5 sekunder under urin. Ja d gjorde jeg- men fikk ikke kontrollstreken opp? Er d noe galt m den? Skal jeg dra å bytte den imorgen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. har sikkert ikke fått nok urin.. er lette å dyppe den oppi en kopp

Skrevet

tenkte på d, men så fant jeg ut at jeg skulle følge b.anvisn. hehe jaja- er enda tidlig uansett- jeg som bare håper å håper :)

Skrevet

cb testene skal vel være 15 sekund i urin hvis du putter den i ett glass og 5 sekund hvis du putter den inn i strålen...er ikke alltid de fungerer heller så pleide kjøpe to pack før jeg før jeg oppdaget at man kunne kjøpe de billige strimlene...

ps..Har ikke cb pakken foran meg, så rett meg hvis jeg tar feil....

Skrevet

måtte bare ha test nå. har bestilt billigtester på nett oxo.. greit å ha hvis å om og men :)

Skal høre inne på apoteket imorra..

5 sek i urinstrålen ja... leses av etter 2 min... og nå etter en halvtime kan jeg skimte en kontrollstrek- hmm......er d noe rart?

Skrevet

du kan jo gå på apoteket å høre om du kan få en ny en... når jeg jobbet på apotek så byttet vi alltid... viss det ikke viste noe...

Skrevet

Tror ikke den testet har virket skikkelig jeg...

Bestiller selv kremt kremt *flau* 15 sånne billige strimler nesten hver mnd og har to cb digital i bakhånd hvis strimlene skulle gi positivt utslag... cb digital er veldig grei for der kommer det opp gravid eller ikke gravid og man slipper å tenke på skyggestreker, streker som plutslig har dukket opp etter en halvtime osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...