Innihampen Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Dattera mi på 4 mnd klarer ikke å ligge med hode i midtstilling, det er liksom litt på skakke.Nevnte det for hs,men hun mente det ville gå over av seg selv...men jeg er liksom ikke så sikker på det. Måtte til fysioterapeut med eldstegutten min pga samme problem... Noen som har noen tips om hvordan jeg kan forebygge dette selv? og som har hatt lignende problem?
beibiboom Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 klarer hun holde hodet like bra til begge sidene, bare ikke i midten? eller har hun en favorittside?
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 gå inn på www.KISS-KIDD.no lille venn... Der tror jeg du finner svaret! Min lille hadde favorittside og holdt hodet på skakke. Vi slet med amming på den ene siden... Tror det beste er å la en fysioterapaut/manuellterapaut se på det sånn at du er på den sikre siden. Kiss-kidd kan gi senskader som konsentrasjonsproblemer og ballanseproblemer viss det er det hun har! Det er enkelt og behandle, det vet du sikkert viss det var det nummer 1 hadde! Lykke til!
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Sønnen min hadde KISS, lå med hodet kun til høyre side og ble helt flat på ene siden av bakhodet. Gikk til kiropraktor, og simsalabim, frisk etter to behandlinger:) Er kiropraktor eller manuellterapeut som skal til, fysioterapi funker nok ikke nok. Hs har ikke peiling, jeg fikk beskjed om at hodet ville rette seg når han begynte å ligge mindre på ryggen, det var det liksom... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå