Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Kastet opp i morges og er skikkelig kvalm og uvel. Er nok omgangssyken jeg har fått, men har også så veldig magesmerter. Er i uke 33, og blir selvsagt litt bekymret for alt mulig for tiden... Er det vanlig med skikkelig magevondt under omgangssyke, og kan det være noe farlig for barnet?
ruffen Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Ja, omganssyke kan gi vondt i magen, men ta en telefon til føden og hør hva de mener viss du er bekymret. Jeg hadde omgangssyke i uke 37 og fikk masse maserier og kynnere. Følte hele magen vrengte seg hver gang jeg måtte kaste opp. Skikkelig ekkelt. Ringte til føden for å sjekke om det gjorde noe å kaste opp. De tok meg skikkelig på alvor, men sa at det ikke var farlig for babyen. Fikk beskjed om å bare ringe igjen om det var noe jeg lurte på, eller om jeg ville ha en sjekk. Følte det veldig trygt. Så ta en telefon du...når kvalmen har gitt seg litt..
*enda et nusk i vente!:)* Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 jeg har også vært så uheldi og fått omgangsyken... kasta opp, vært kvalm og hadd vondt i magen i 2 dager nå.. ikke noe gøy....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå