to jenter og ett gull i magen Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 er dette noen party båt? altså med disko og sånne ting.skal snart reise med min beste venninne her fra DIB og litt fest og drikke vil vi jo he he:)
Gjest Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hvor skal dere da? Tipper de fleste båtene er endel festing på, har alltid vært det med de båtene jeg har reist.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 københavn..
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Garantert fest! Særlig hvis dere reiser på en helgedag! Kos dere masse!!!!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 takk for svar:) reiser på en mandag, men liv blir det nok:)
to jenter og ett gull i magen Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 ja du kan le du he he:) du som skal være med, spørs vel om du ler dagen etterpå ha ha ha:))))
Løven,fisken og vekten Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 hi hi ;)det gjør jeg nok ikke gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå