Gå til innhold

3 åringen min har en usynlig venn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Glenn Jakob heter han. Jeg trodde det var en gutt i bhg, men det var en som han lekte med her hjemme... Gutten min blir snart 4 år, og har venner, så han er ikke en ensom ulv. Her hjemme har han en babylillebror, som er ganske kjedelig å leke med. Hva tror dere dette betyr? Flere som har opplevd dette? Jeg ble litt satt ut da jeg forstod det var en usynlig venn. Ble ikke sint på han, eller sa at dette bare var tøv. Sa at glenn jakob godt kunne få være med på badet å stelle...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:o) Jeg har lest flere steder at det er helt normalt å ha usynlige venner og tror ikke du skal bekymre deg. I hvertfall ikke når han ikke er venneløs.

Lillegutt som nettopp fylte fire har ikke usynlig venn, men han preiker derimot med speilbildet sitt. Og sjefer litt over det;o)

Skrevet

jeg synes det er litt søtt jeg :o)

er visst helt normalt og ikke noe å bekymre seg for har jg hørt.

da har han god fantasi da! hihi!

Skrevet

Helt normalt. Albert Åberg er jo historier om en slik gutt ... det er ikke hentet ut av det blå ;-)

Dattera til ei jeg kjenner gikk og snakket om Lars i ukesvis, men ville ikke si hvem det var ... sjekket på barnehagen om noen av de voksne eller ungene på andre avdelinger het det, spurte og grov om hvem Lars var, men det ville hun ikke si. Til slutt en dag spurte bestemora henne "hvem er Lars". Til svar fikk hun "Lars Grønnerød vel ..."

Hun hadde vel hørt navnet et sted og funnet opp en usynlig venn som fikk navnet! Like plutselig som han kom forsvant han ... akkurat som med Albert Åberg (kanskje det var noen andre som trengte en hemmelig venn....)

Skrevet

Min 3 åring har mange usynlige venner. :o)

Min unsynlige venn fra jeg vare liten het Maria husker jeg, hun var et hode på veggen. Hehe.

Skrevet

Helt normalt:)

Jeg hadde også en usynlig venn da jeg var liten, Elisabeth hette hun ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...