EB77 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Nå er det 15 dager siden mitt KS.Har egentli vært bra siste uka men igår så begynte det å svi på venstre side,ser at jeg er litt rød og. Noen som vet hva det kan være?Har det ikke grodd skikeli kansje?
pustpes Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Kan være en begynnende infeksjon med et hematom, mitt revnet etter 1 uke. Det var rødt og sviende. Ikke for å skremme deg, men det er bare å stikke innom barsel for å få en kontroll. Du har en oppfølgende lege der som tar ansvar.......Kan godt hende at det er et sting som bare klør og irriterer også, helt ufarlig. Men, får du feber og frostanfall, ville jeg absolutt dratt sporenstreks til barsel.
EB77 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 Takk for svar.Da skal jeg sjekke det i morgen..
pustpes Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Gjør det, det ødelegger så mye å gå og bekymre seg unødvendig...... Ønsker deg lykke til...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 11 mnd siden mitt andre katastrofesnitt og svie har jeg fortsatt i snittet. Men er du bekymret så er det best å få det skjekket slik at du slipper å gå å tenke på om det er noe galt ) Lykke til )
EB77 Skrevet 29. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2007 Det var da lenge..Ser nesten ut som det har åpnet seg bitte litt og ser litt "irritert" ut.Har hatt et KS før og da hadde jeg det ikke sånn. Håper det ikke er noen infeksjon da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå