Vestlending med to, snart tre? Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Noen som har erfaring med ammefri? Jeg begynner i jobb igjen når jenta er 9,5 mnd. Nå er hun 8,5 mnd og jeg ammer fortsatt (men jeg merker at interessen hennes begynner å minke). Jeg jobber som lærer. Barnehagen ligger like ved jobben min så prakisk er det jo greit, men er litt redd for at det da blir verre for jenta med to adskillelser per dag i stede for en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå