Mamsen&2Gull Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg har ikke engang blitt invitert av jobben.. Jeg jobber i kommunen og de bruker å ha felles julebord for alle ansatte i kommunen fordelt på to helger. Var der i fjor, men i år har jeg ikke hørt noe.. Greit nok, jeg har termin om 9 dager, og har ikke kommet til å gå men det handler om å bli inkludert og om prinsipper.. Hadde jeg vært arbeidsgiver hadde jeg kommet til å be vedkommende for skams skyld, selv om hun hadde vært høygravid.. I fjor jobbet jeg en annen plass og begynte i august i år der jeg jobber nå.. Er jeg rar som syns at jeg skulle vært invitert, på lik linje som de andre??
ruffen Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Selfølgelig burde du blitt invitert!! Min arbeidsgiver inviterer til og med vikarer som har sluttet. Vi skal ha julebord i morgen, og jeg har da tenkt å gå selv om jeg har 11 dager til termin. Orker nok ikke være hele kvelden, men det er jo koselig å få være med litt da. Får se hvor lenge bekkenet holder. Men drikkebongene mine får andre ta seg av. )
En snupp - og en knert i magen Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Selvfølgelig skal du inviteres! Jeg har selv sittet i julebordskomite, og det var ikke snakk om å ikke invitere de som var i permisjon,sykemeldte osv. Da vi ikke hadde tenkt på det tre uker før julebordet var det et par stykker som kastet seg over oss og ga oss lister over de det gjaldt rimelig kjapt.
Mamsen&2Gull Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Må innrømme at jeg syns det er litt rart.. Føler meg litt utafor egentli.. Har vært 100% sykemeldt siden midten av oktober, og gikk ut i permisjon i midten av november, men jeg har jo fortsatt vært der på jobb et par mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå