Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 hei har ei på 11 uker som skulle vært på do... vi har flere ganger prøvd malt i melken...men det har ikke funket noe særlig.. har hørt noe om at man kan ha det på ei ts og gi rett i munnen for å få fortgang,,stemmer dette el er det andre som har noen råd,, går det ann å dyppe smokken i mat.??
En Prins + Prinsesse Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 hei.. vi har hatt en t skje i MME til gutten vår, å dt har funket veldig bra.. det r jo veldig klissete, så jeg veit ikke hvor lett det r for de som er så små å få det rett i munnen! kanskje ringe til helsestasjonen å høre?
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jeg har gitt malt på ts gikk helt fint det, malten smelter i munnen. Gutten min syntes det var kjempe godt;) Tror det står på glasset at man kan ha det i melken eller gi det som det er.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 hvor mye bruker du på ts da,,en hel el?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #5 Skrevet 30. november 2007 det kan jo blandes ut i vann og eventuelt? det gjorde vi, føre hu fikk det mme.. da funket det kjempe fint, prompet og bæsjet som en gud, mens hu drakk=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå