Mamma med to søte små Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Trenger ikke være noe fancy og dyrt, vil berre bort en uke til sol og varme. Reiser med ei på 3 år. Kom med gode forslag
## lille blomst ## Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Vi skal på sunwing resort på tenerife i mars med en på da 4 1/2 år og en som da er nesten 2 år. Gleder oss masse. Var der når eldstemann var litt over 2 år første uka på januar. Var kjempefint og barnevennlig der så derfor reiser vi nå tilbake. Anbefales.
ToPrinsesser<3 Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Slår et slag for Sunwing Resort Fanabe på Tenerife jeg også, det er et supert sted!! vi skal dit 14 dager til påske, har vært der noen ganger tidligere, ungene elsker det! Ellers er fastlands Spania (Alicante, Barcelona) også fint, men en del mildere enn Kanariøyene.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Siden dere skal i februar så vil jeg ikke anbefale dere å reise til fastlands Spania. Var der i april, og i Barcelona var det like under 20 grader og det var ikke store forskjellen i Alicante heller. På den tiden dere skal reise så er det vel rimelig kaldt på de aller fleste turistøyene i middelhavet også. Så jeg anbefaler også Tenerife eller Grand Canaria.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå