Gå til innhold

Hvorfor er enkelte så jævlige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og leser på en del innlegg her, og noen ganger kommer det noen anonyme med noen skikkelige sure kommentarer. F.eks i den tråden med hun som trodde vannet gikk.

"hadde vannet mitt gått, har jeg ikke hatt tid til å logge meg på her for å spørre hva jeg skal gjøre!!!!

hva gjør du når vannet virkelig går da, setter deg på facebook???

det sier seg selv att mann skal ringe!!!

Selvfølgelig signerer de med anonym, for de vet tydeligvis at det er for dumt det de kommer med, men de har et stort behov for å bare være jævlig stygg i kjeften. Ble rett og slett sjokkert over at det vises så lite medmenneskelighet her inne av enkelte. Anonym knappen burde vært forbeholdt de som ikke misbruker den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ei (eller en?) som morer seg med å hisse opp andre her og har dratt med seg den vanen fra kanglesiden.. Er jo noen "utskudd" i en normalbefolkning, så en og annen dukker vel opp her også. Hun har ihvertfall hisset opp mange her (se andre tråder), men som de blir enige om der: er bare å ignorere. Jeg undrer meg også over at noen får seg til å være så ekle mot de som oppriktig lurer på dette og hint. Tyder på lite empati, rett og slett

Skrevet

Har selv sitti og lest en del innlegg.Men gidder ikke å skrive eller svare disse som ikke vil signere med nicket sitt.

Men folk er forskjellig og noen ganger tenker jeg..og du skal bli mor...hjelpe deg.

Skrevet

Hei, jeg trodde at når jeg kommer til 2.tri at det skulle bli bedre og hyggeliger her, men sannsynligvis flytter seg de kranglesyke anonyme også.Og jeg mener ikke alle som signere med anonym siden jeg tror noen ganger er det vel greit sånn. men de jeg mener vet hvem de er. jeg tror at dette er "en" sur kjerring som kanskje ikke er gravid en gang som ikke har noen annen ting å gjøre enn å blåser seg opp her.

men jenter....bryr dere ikke om det...bare ignorere ellers bli man bare skikkelig irritert og det trenger vi ikke, eller???

klem

Skrevet

Sikkert det beste å overse/ikke svare på det meste av det. Det er jo ikke så gøy å slenge dritt hvis ingen gidder å svare.

Skrevet

Enig med dere... bare ignorer, og lat som ingenting, så er det vel lite spennende å være frekk? Frekkheten mister sin kraft..

Skrevet

Lillebroren min syntes det var veldig gøy å provosere på diverse fora da han var ny på internett - som 13-åring. Før han lærte seg nettiquette... Tipper det er noe av det samme vi erfarer her nå.

Stemmer i med dere andre jeg: Ignorer, ignorer, ignorer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...