<3 Jentemafian <3 Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Har vært alene med snuppa nå i 4 mnd og jeg er så sliten. Verker i kroppen og jeg sliter psykisk. Føler jeg må være så sterk å ikke klage for jeg har jo valgt dette selv. Men jeg føler at jeg ALDRI kommer til hektene liksom. Julie har vært mye syk og sover utrolig lite om natten. Begynte i jobb for 1 mnd siden og jeg er helt skutt. Hva gjør dere når dere er så slitne? hvordan fungerer ting i hverdagen til deres? Trenger sårt noen råd
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 sliten ja, jeg her ikke tid til og tenke på det ordet engang. her går det i 100 hele tiden, til den dagen jeg faller om desverre, men hva kan man gjøre når en er alene da..må bare fokusere på det gode selv om det er vanskelig.nå har jeg vært syk i 2 uker og ungene er i hundre og jeg er fysisk og psykisk sliten..fri er en luxus her i huset
Solstråle* Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Dette er ikke bra! Jobber dere 100%? Hva med å gå ned i stilling, burde klare det økonomisk i og med at en får overgangsstønad også da.... Har ikke barna fedre som er skikket? Krev at de stiller opp for barnets skyld. Hvis ikke søk avlastning hos venner og familie... Finnes ikke det går det jo an å få avlastning gjennom det offentlige. Ingen barn er tjent med utslitte foreldre! Og rot og støv ligger der i morgen og! Lær å la det ligge og gå tidlig til sengs og hvil! Føler meg ikke sliten, men må av og til legge meg klokken åtte for å ikke krasje! Lykke til:-)
Gjest Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Når jeg er skikkelig sliten sender jeg sjarmisen på overnatting til mormoren sin så jeg bare kan slappe av og samle meg litt:) Ting fungerer veldig bra hos oss men så er jo gutten min en veldig rolig og grei baby sålangt så jeg føler meg veldig heldig:) Men om jeg skal gi noen råd så er det å la henne natte over til slektninger innimellom for at du skal få samlet deg og få litt overskudd, evt skaffe en trillepike som kan trille en times tur med henne noen ganger i uka så du fikk slappe av og sove en liten time på dagen feks. Håper det ordner seg for deg, det er ikke godt å være helt dødsliten når man faktisk ikke kan "ta fri" fra å v'ære mamma liksom. Føler selv nå når jeg er forkjøla at ansvaret blir litt kvelende akkurat da, man vil helst bare få slappe av og bli bra, men så må man opp, man må mate, stelle, leke osv og helst være blid og ha tålmodighet samtidig, da er det sannelig ikke lett, det blir liksom da man ønsker seg den pauseknappen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå