*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Fødsel...garantert...syntes ikke fødselen var så ille som alle skal ha det til... Fødte helt uten bedøvelser og syntes det var en fantastisk opplevelse..Dessuten var jeg opplagt og i god form etterpå!!! Hadde det vært medisinske årsaker hadde jeg nok virdert keisersnitt.. men ikke bare fordi jeg er redd for smerten ved fødselen......
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Fødsel, hvis vi tar utgangspunkt i at det er forsvarlig for babyen. Altså, ikke for enhver pris (f. eks hvis det er fare for at han setter seg fast e.l.), men HELST fødsel. Men blir det keisersnitt, så er det ok det og. Du, da?
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Forrige gang var litt dramatisk og endte i haste ks. Har hatt en tøft svangerskap til nå og har vært til samtale på sykehuset hvor jeg ble stilt så og si fritt til å velge. Jeg er veldig usikker. Veldig.
mine små alver... Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 samme her..usikker.... Hadde en traumatisk og lang fødsel sistgang men vil jo aller helst føde vanlig. skal på samtale i januar så jeg får ta stilling til det da.....kanskje begynne med fødsel og hvis det går "gale" veien så får de heller skjære han ut......?
Gjest Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Fødsel! Det mest spennende og fantastiske jeg har opplevd.
Pysjen Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Uten tvil KS! Blir helt klart det neste gang
Gjest Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Er førstegangsfødende, så vet ikke. Vil oppleve en fødsel, men har IKKE NOE imot keisersnitt. Mamma har hatt 3 og det gikk supert... i goood form etterpå.
To trollunger + en spire Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Ikke noe problem med fødsel jeg. Gruet meg ikke til første gang og tenker ikke særlig over det nå heller.
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 29. november 2007 #13 Skrevet 29. november 2007 Vanlig fødsel igjen, uten tvil!
En snupp - og en knert i magen Skrevet 29. november 2007 #14 Skrevet 29. november 2007 Vanlig fødsel!! Jeg har aldri født før, men kan ikke tenke meg noen annen måte å gjøre det på
Gjest Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 Fødsel!! Enda så vederstyggelig, grusomt vondt det var. Det var allikevel det kuleste og flotteste jeg har gjort!! Hehe.
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 29. november 2007 #18 Skrevet 29. november 2007 Uten tvil vanlig fødsel!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. november 2007 #20 Skrevet 29. november 2007 Fødsel, uten tvil! Har nå født en gang og gleder meg til å kunne få lov til å oppleve det igjen:-)
ja08 Skrevet 29. november 2007 #21 Skrevet 29. november 2007 Jeg håper på fødsel, men det er jo ingen selvfølge. Sist gang ble det ikke planlagt ks for å redde babyen. Det er jo tross alt det viktigste å bevare baby og mors liv og vi rår jo ikke over alt her i verden, mye er uforutsigbart og kan ikke velges.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. november 2007 #22 Skrevet 29. november 2007 uten tvil fødsel. Vet ikke hvordan KS er da, men syns det var fantastisk å føde, selv om det var vondt.
ormeynglet Skrevet 29. november 2007 #23 Skrevet 29. november 2007 Har hatt begge deler, men heller mot fødsel igjen. Hadde en tøff runde sist da det var vanlig fødsel med vakum og komplikasjoner etterpå, men likevel.. Sammenlignet med ks, så var det jo en større opplevelse på tross av smertene. Kjenner likevel jeg gruer meg litt nå, har den friskt i minne enda. Får velge denne gangen, men tror nok jeg satser på vanlig fødsel denne gangen også, så krysser jeg fingrene for at den blir enklere denne gangen:)
SuperMoM <3 Skrevet 29. november 2007 #24 Skrevet 29. november 2007 Fødsel.. til tross for jævlig fødsel da jeg ble satt i gang (og ingenting ville skje) + brukket/bristet halebein.. (kunne ikke sitte normalt på 3-4 måneder)
EnLitenPrins Skrevet 29. november 2007 #25 Skrevet 29. november 2007 Nå har jeg ikke født før..Men definitivt fødsel!! Tanken på ks skremmer meg VELDIG! Er livredd for sprøyter og...Så håper jeg greier en fødsel uten epidural...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå