Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg fikk mensen igjen 1 mnd etter lillegutt var født ettersom jeg ikke kunne amme. Etter det har vi prøvd og prøvd å bli gravide igjen siden vi vil ha to barn. Jeg har fått livmorhalskreft og fått beskjed av legen å få barn nå for det kan hende jeg ikke kan få senere. Nå har jeg ikke fått mensen. Skal ta en test i helga. *håpe*
*Biola* Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Lykke til med testingen! Krysser fingrer for deg!!
beibiboom Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 lykke til:-) krysser fingre og tær;)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 har du fått kreft nå? og allikavel annbefaler de at du blir gravid? eller hadde du kreft før nr 1? ønsker deg lykke til jeg skal teste på mandag , vi ønsker 2 tette da vi brukte 8 år på nr 1
To tette og en badehette Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Da er det bare å krysse fingrene ja, hvor stor er småen din? Her er gutten 8 mnd og jeg har nettopp fått positiv test. Ikke helt planlagt her da men sjokket har lagt seg. Trist å høre om kreften, håper du er friskmeldt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå