Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen igjen 1 mnd etter lillegutt var født ettersom jeg ikke kunne amme. Etter det har vi prøvd og prøvd å bli gravide igjen siden vi vil ha to barn. Jeg har fått livmorhalskreft og fått beskjed av legen å få barn nå for det kan hende jeg ikke kan få senere. Nå har jeg ikke fått mensen. Skal ta en test i helga. *håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med testingen! Krysser fingrer for deg!! ;)

Skrevet

lykke til:-) krysser fingre og tær;)

Skrevet

har du fått kreft nå?

og allikavel annbefaler de at du blir gravid?

 

eller hadde du kreft før nr 1?

 

 

ønsker deg lykke til

jeg skal teste på mandag , vi ønsker 2 tette da vi brukte 8 år på nr 1

Skrevet

Da er det bare å krysse fingrene ja, hvor stor er småen din?

Her er gutten 8 mnd og jeg har nettopp fått positiv test.

Ikke helt planlagt her da men sjokket har lagt seg.

 

Trist å høre om kreften, håper du er friskmeldt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...