Happy H Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Heisann frøken! Kossn går d m deg?lenge sidn sist no.... hadde du en kjekk andre gangs 3D? Eg e no sykemeldt ut svangerskapet ga bekkenløsning og høyt blodtrykk,så her bare kosa vi oss hjemme har kjøpt hus sidn sist,så d e egentlig ganske travelt.overtar om 14dager,så har pakket og herjet. hadde fotograf og takstmann på leiligheten idag, så d blir jo super spennende!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 heeeeeeeei!! Hadde en kjekk andre gangs 3d OG tredjegangs 3d... Vanskelig frøken eg har i magen, men det blei no noken bilder av det Her går det bra, er 50% sykemeldt, og har begynt å gå til fyisoterapi for bekkenet.. Kan ikkje sei at det har hjulpe så mykje enda, men håpet er der Målet er at eg skal slippe å ha bekkenløsning etter fødselen, slik som eg hadde etter Martin.. Grattis med nytt hus då! Er glad vi kjøpte hus då eg gjekk gravid med Martin Er utrulig masse styr, i alle fall når man skal selge en leilighet også.. Been there, done that. Og både bekkenløsning og høft blodtrykk er jo ikkje akkurat den beste kombinasjonen når man skal flytte Skal kjøpe vogn i morgen, så er litt gira for det Simo-butikken har 25% avslag på simovogner, så da må eg slå til:p
Happy H Skrevet 29. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2007 hehehe, ville ikkje vise seg fram ho då!!!!!! men ekstra kjekt for deg som fikk gå så mange ganger! merka at d ikkje e heilt bra for kroppen m alt dette styret,men d ska bli himmelsk å komme seg i hus før babyen komme!=) gleda meg som en unge ¨til¨å få god plass! Eget rom til alle, og mye større bad...sukk...hehe Sykt kor masse d e plass t i en litn leilighet og, kjørte 10kasser m ting opp t pappa t Jørgen og merka ikkje forskjell vettu. grua meg t å begynne på loftet og bodene våre:S Blir super spennende m vogn. såg de hadde kjempe tilbud på de!!! desverre ingen tilbud på lekegrind,d ska vi ha så babyen får ligge i fred..he he.. eg føle meg seriøst sprengt om dagene,e heilt fult inni magen..kjennes ut som eg har fått bank i ribbeina på høyre side Må ha vokst en del den siste tidn frøken dings. Alle sier eg må passe meg mflyttingen så dikkje blir fødsel av d..men hadde vert greit om d framskyndet d litt.hihi sånn 2uker før termin hadde vert greit;)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 nei, ho har lagt seg godt til rette med hodet laaangt ned, så får satse på at ho bli liggende slik.. 2 gangen låg ho med ansiktet inn i livmorveggen, og 3 gangen hadde ho ein arm i veien Gleder meg grådig til å få vogna i hus, er den siste tingen vi må ha før ho kjem.. Skal kjøpe et helseteppe og litt småting utenom, men det er mest for kosen sin del Er veldig rart å kunne kjøpe rosa ting, etter å ha kun kjøpt gutteklær.. Vi flytta fra en leilighet på 55 kvadrat, og vi var sjokkert over kor mykje ting vi hadde... Tør ikkje tenke på kor mykje vi har no, når vi bur i hus... Eg satser på å få Eirik til å male snuppa sitt rom over jul eg, for sjøl om ho skal ligge inne hos oss, så har eg lyst til å få det ferdig Er ikkje så sprengt i magen eg, heldigvis, sjøl om eg merker godt at ho er der! Og du skal ikkje føde FØR termin, februar-babyer vet du Hehe.
Happy H Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 sorry snuppa, men d blir nok ingen februar baby her i gården..he he he Skjønna seriøst ikkje at eg ska gå 2mnd t eg, men d e no ein an sak kan ikkje huske at egfølte d på denne måten sist, men eg gjorde kanskje d. eg har ikkje kjøpt nokke denne gangen.. eller vi byttet ut vognen vår, men den bruker hermine no.. ellers har eg alt eg trenge sidn d blir samme kjønn. ska kjøpe litt ull underklær,men d e jo ikkje så super gøy så har bare utsatt d,he he he... Mye kjekkere for deg som ska handle inn t et nytt kjønn denne gangen. e jo litt som første gang d,må ha alt nytt! Forhåpentligvis ska du ikkje flytte ut av huset ditt, så du slippe tenke på alt som e der.. jørgen bara fantasera om alt vi har plass til i d nye,så d kommer sikker t å være overfylt før vi e flyttet inn.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 joooo... februarbaby!! Skjønner ikkje at eg skal gå i 3 mnd til eg... (er litt innstilt på å føde 14 dager over termin denne gangen også, dvs 23 feb:)) Sist var det anderledes, fordi da skulle eg føde før jul, og hadde masse å gjere før jul Denne gangen veit eg at heile januar og februar kjem til å gå vekk i å VEEEENTEEE.... har kjøpt en del klær denne gangen ja.. Og arva en god del heldigvis. Men har kjøpt mykje unødvendig og.. Kjøpte rosa sengetøy med prinsesse-kroner på etter første 3d-en, klarte ikkje å motstå det:) Endelig får eg kjøpe rosa! *lever i en rosa drøm* Sjøl om eg ikkje ville ha bytta vekk martin for alt i verden, så må eg innrømme at eg alltid har ønska meg ei jente ja Har ingen planer om å flytte nei:) Vi fantaserte mykje og, det endte med at vi overtok huset fredag, og var på ikea lørdag og kjøpte sofa til loftstuen og spisestue.. Hehe. Var ikkje lenge vi hadde tom stue nei
Happy H Skrevet 29. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2007 he he he, d vil eg tro... på en måte godt vi overtar like før jul når vi ikkje har så god råd.. Må liksom styre unna de største fristelsene då! Eg va heilt stressa over alle de rosa klærne når eg handla inn t hermine, d fantes jo ikkje ant enn rosa jo!!!hihihi... men guri malla så søt ho va når ho låg der,den lille rosa klumpen min:) Tror nok alle jenter ønsker jente og alle gutter ønsker gutt.... Jørgen sa så fint at han va ikkje skuffa, MEN d hadde vert kjekt m en av hver..hehe... trøsta han m at vi kan prøve t d komme ein gutt;)men d va han ikkje heilt enig i..hohoho.. 23februar du liksom!!!!!!!!!!!!!!ka e d for nokke tull då????? du får ikkje lov å få 14dager over..ok? Eg gikk 3dager over sist, så satser på d går nedover no, kanskje 3dager før om ikkje nokke ant?alt hjelpe på. Hadde vert en drøm å få en litn baby denne gangen, og ikkje endå ein konfirmant;)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 I love rosa!! Snuppa har nesten bare rosa hun.. Hehe. Tror nok det er noke i at alle jenter ønsker jente osv. ja, alle ønsker vel en liten "mini-me" hehe Etter å ha sett lillejenta på 3d, så ser det ut som om ho ligner like mykje på pappaen som broren... Det var rart å se at ho ligna på martin som baby ja.. Trur egentlig ikkje at eg går 14 dager over denne gangen da... Hadde jo EL-smerter, så veit sånn ca kor tid ho blei til Er meir innstilt på å føde mellom 9-15 februar, dersom eg går over 15 blir eg sur Symfyse-målet mitt er 3-4 cm større enn med martin, så eg rekner med enda en konfirmant eg... Håper ho ikkje blir større enn broren da (han va 4,5 kg), sånn rundt 4 kg er passelig Har arva så mykje i 56, vil jo bruke det også
Happy H Skrevet 29. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2007 ja d syns eg og va heilt sprøtt m 3D.såg kor ho ligna på Hermine. trodde ikkje d va mulig når folk sa d, måtte liksom oppleves!!! heilt fantastisk å sjå alt som skjedde inni der.. eg va jo inne på føden når eg fekk regelmessige kynnere.. då va snuppa 1657gram i uke 29... fikk beskjed om at ho låg ann t å bli litt mindre enn Hermine, ho va 4340 men de vokse jo i rykk og napp så d gjenstår å sjå. åsså spørs d jo om eg føder t termin eller går over. koste m ein litn baby på 4kilo og 52cm igår,og syns han va så gråååådig litn.hihi.. e nok fordi snuppa e så stor blitt.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 30. november 2007 #10 Skrevet 30. november 2007 det kommer jo an på kor tid de blir født ja.. Eg sa til ei vennine som hadde fått baby "gud kor liten han er", og så var han over 4 kg da han ble født Kan ikkje huske at Martin var så liten eg... Gleder meg til 2årskontrollen eg, er jo 6 mnd siden vi veide og målte martin skikkelig sist Skal på kontroll til legen på mandag eg, er spent på kor stort målet er denne gangen... Håper på at eg har meir fostervatn denne gangen, snuppa kjennes ikkje sååå stor ut... *vil ikkje ha 5 kgs baby* )
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 ...og der var vogna i hus og nesten montert Klarer ikkje å få på kalesjen, så det må gubben ordne når han kjem
Happy H Skrevet 30. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. november 2007 åååååå så gøy, grattis m ny vogn!!!!=) ka farge ble d? Vi va innom å såg på stellekommoden på tilbud, men likte den ikkje, så ble ingen shopping på oss.. kjøpte 2julegaver då,så d va jo veldig greit!!!!! No har vi bare 2gaver igjen, herlig herlig!!!! Ska bare kose meg m snuppa i desember. eller blir jo mer stress enn planlagt m flytting då, men men.. No e d Idol her i huset. e jo egentlig lei av idol, men må liksom sjå litt på d kver fredag alikevell..hehe.. nokke må vi ha å glede oss til vi som må ver heima m småttisene våre!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 30. november 2007 #13 Skrevet 30. november 2007 en kjedelig svart en, med rosa kant Hehe. Sååå fornøyd ja! Martin trur det er seng til katten da Vi har og berre 2 gaver igjen, men det er til svigerfar og svoger, så de får gubben ta seg av Har jo bursdagsgutt før jul eg, så liker å være tidlig ferdig. I alle fall i år, når eg ser for meg at husvasken kjem til å ta laaaang tid.... Klarer ikkje å gjere så mykje med bekkenløsning, og eg og eirik har forskjellige meininger om kor tid det er reint.... Misunner ikkje deg som skal flytte nei... Glad det ikkje er meg Hehe. Er aleine heime eg, eller Martin er her, men han sover, så eg har tv-en litt høgt på, slik at eg hører idol Syns faktisk det er litt kjedelig i år, men må jo følge med Er ikkje så mykje å ta seg til på fredagskvelden.
Happy H Skrevet 30. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 30. november 2007 hehehe, rosa jento... de så stilig m de nye vognen t simo,kan pyntes på m kanten og vips har du en ny vogn liksom!=) Ah, mannfolk og vasking e t å bli sprø av. hvis Jørgen ska ta ansvar suser han rundt m en sprute flaske og tørkepapir. Ikkje snakk om å ta vatn i ei bøtte med grønnsåpe der i gården nei. og hybelkaniner som flakser rundt beina på oss de ser han berre ikkje. Hadde sett fram t de store forvandlingene som ifølge alle andre skjer m menn etter de har hatt pappaperm, men merkelig nok skjedde d ingenting her i huset;) Eg gleda meg mest t å flytte så klart, ska jo bli himmelsk å komme inn i nytt hus. Men idag måtte vi berre gå heim fra byn for eg hadde så vondt, så d kan nok bli litt mer slisomt enn eg tror, Blit jo bare verre og verre dette hersens greiene sjøl om eg slappa av. Har du gode tips å komme med e d bare å hyle ut!!!!! Hermine begynne å bli flink å legge seg igjen etter minst 1 mnd m bare tull, så d e så godt!!Trenge virkelig kveldene for meg sjøl. Spesielt etter vi har gått ned til maks 1 time soving om dagen!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 30. november 2007 #15 Skrevet 30. november 2007 rosa jento ja Kanskje vi skal kalle ho Rosa?!?! Hahah, tror ikkje det nei Syns det var litt artig å få ei jentete vogn då, og så er det bare å slenge av kanten dersom vi blir lei. Er greit å ha den rosa kanten, siden vi har en gråblå vognpose etter martin... Tørkepapir er visst mannfolk glad i ja! Går en del ruller med det i løpet av en mnd Tenkte eg skulle prøve å få rydda litt her i dag då, sjøl om det går hardt utover bekkenet.. Har klart å overtale han til å ta en tur på ikea i måro, så då må eg gjere ein innsats sånn at han ikkje først må være med på ikea, og så rydde huset. Det trur eg blir for mykje for han Martin har vært grei å legge lenge, sjøl om han gjerne søv 2 timar på dagen. Men så står han opp mellom 6 og 7 om morgenen da, så då treng han (og eg...) ein kvil i 10-tida. I dag har han berre sove 1 time, så eg krysser fingrene for at han søv til kl 7 i måro... Har ikkje så mykje gode tips dessverre... Går til fysioterapi 1 gang i veka, og det er digg akkurat den dagen.. Synd det er 6 dager til i ei veke
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 1. desember 2007 #16 Skrevet 1. desember 2007 06.10 var klokken da han sto opp i dag *gjeeesp* Godt det er Eirik som skal tidlig opp i morgen
Happy H Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #17 Skrevet 1. desember 2007 åh, stakkar deg ulvejento..håpe dåkke sove no begge to!!!!! her våknet vi av at jenten sang i sengo kl09.30:D flinke jento t mamma og pappa, skjønner at vi vil sove lenge når d e helg..hehehehe... La seg jo 19.30igår, så kan ikkje klage på d akkurat!!!! Så tok vi pc'en på fanget å såg tegnefilm i sengen 1time... d ska sies at dette ikkje e normalen, men jammen va d deilig!!!! no e d snart full fart m pakking, og så må vi kjøre vekk boss...urk, kan ikkje si d frista så masse i dette nydelige været her. Nesten deprimerende m alt dette regnet. Får regnjakke t jul av mannen, e bare å gjøre seg klar t trilleturer over nyttår... de gamle ødela mannen m litt uheldig bålbrenning i hagen, plutselig va han i fyr og flamme. skumle greier, men kan heldigvis le litt av d no. men bare litt!!!! Digg å tenke på at d bare e lørdag, e i skikkelig søndagsmodus av en eller an merkelig grunn. fornøyd m idol resultatene igår då? Eg e, no MÅTTE bare Timian ut!!! har eg forresten nevnt siste nytt i navne debatten??? Jørgen har virkelig fått d for seg at jento ska hete Cornelia!!!!!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 1. desember 2007 #18 Skrevet 1. desember 2007 hadde meg en par timer på puten midt på dagen ja Men skulle på ikea, så da kunne eg ikkje sove for lenge heller Er vannvittig kor mykje boss som samler seg opp ja.. Vi var heilt sjokkert da vi flytta! Sånn sett er det digg å flytte, man får rydda opp i ting og tang ) Skummelt med brann ja... skal ikkje så mykje til før det er full fyr heller, og det er skikkelig skummelt! Her i huset skal vi kjøpe kommoder til kverandre til jul, aner ikkje ka eg skal kjøpe til han, så då foreslo eg at vi kunne kjøpe noke vi trengte til huset. Men han må kjøpe til meg fra Martin då Hihi.. I dag er det forresten 2 år siden eg hadde termin med Martin. Rart å tenke på 2 uker til lille babyen min blir 2 år!! Fornøyd med at timian røyk ut ja!! Husker vi såg på de der auditions-programmene, og eg sa til sambo: Han der går ikkje videre! Men det gjorde han jo... Ble litt for baby-face for meg altså... Cornelia ja, det blir litt for spesielt for oss... Er jo egentlig litt fint da, men tenker på en gammel gammel dame da.. Men eg skal ikkje si noke, hadde eg fått sambo med på det så hadde Jenny stått på vår liste... Søsteren min var forresten hos oss i dag (min barnløse søster som ikkje er gravid ein gong) og hun sa at samboeren hennes hadde bestemt at dersom de fikk jente, så skulle hun hete Sara... Enda godt at eg sa for 2,5 år siden at det var jentenavnet vi hadde tenkt på til Martin (dersom han hadde vært jente då..) Det er jo min favoritt til snuppa i magen da, må berre få Eirik med på det..=) Kaller ho for Sara(h) i smug da..)
Happy H Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 1. desember 2007 Sara e kjempe fint,så d holder eg m deg i!!!!!!!!!!!! ka navn vil han ha då? Ser ut som d heller mest mot Tuva her, d liker vi godt begge to!!!! Så sambo ymtet frampå med Tuva Cornelia her isted..hohoho... Ser Jenny e et navn som e begynt å komme tilbake no, men der og tenker eg på ei gammal dame, samme m Cornelia. bare 2uker t han blir 2år???heilt vilt kor fort disse årene har gått!!! Og for ein utvikling.syns d skjer nokke nytt heile tio. språket e jo komt for fult, kan ikkje si et ord lengre vi utn at ekkoet komme. nesten litt skummelt!!!! Kjefter og står i, blir super fort fornerma og like fort blid igjen! Ei frustrerende og herlig tid egentlig. e så utrolig spent på kossn d blir når babyen komme. Kossn Hermine vil reagere, og om eg takler d bra eller ikkje. masse sånne tanka no som d nerma seg. Ho e jo så begeistra for babyer, men spørs kor kult d e m ein inntrenger. Vi trenge litt nytt t huset,så burde jo kjøpt d t kverandre t jul,men d e i følge sambo altfor kjedelig..he he, han e som ein unge når d gjelde de pakkene! Fekk ein del penga t bryllupet, så komme nok t å bruke litt av de no.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 1. desember 2007 #20 Skrevet 1. desember 2007 han meiner at vi har goood tid til å finne navn, så eg har ikkje fått så mange forslag fra han.. Men vi har laga ei liste da, men mange av de navna har eg eliminert vekk.. Står egentlig berre igjen med Sara og silje, og kanskje heidi, men det tviler eg på... Jenny ville eg hatt etter min farmor da.. Så er en gammel dame ja 2 uker til 2 årsdag ja... Rart å tenke på. Her har han virkelig blitt bestemt og trassig, eg var (aleine) på ikea med han og tok julekort-bilde (fame-fotografene var der) og han var ikkje enkel å ha med å gjere nei.. Han ville ikkje stå fint og bli tatt bilde av, han ville være med mamma han... *sukk* Men fikk no et bra bilde da, så julekort blei det ) Trur nok det blir liv i heimen når tulla kjem her ja... Martin har ikkje heilt skjønt at mammo har beibi i magen han. Eirik spurte han kor beibien var, og då peikte han mot vinduet katten pleier å ligge i, og sa "Deeeeer!!" Så, blir vel et sjokk for martin når det kjem ein pitteliten ja. Men men, trur han har godt av å få noken å dele oppmerksomheten med ja!! Trur egentlig at det er perfekt å ha ca 2 år mellom eg, det blir ikkje alt for tett, og heller ikkje alt for stor aldersforskjell. God fornøyd med planlegginga her ja, blir jo ca 2 år sjøl om ikkje alt gjekk etter planen.
Happy H Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #21 Skrevet 1. desember 2007 det går nok ikkje lang tid før de har glømt kossn d va å være aleine. d e fordelen m å få ein til når de e så små åsså håper eg og tror de vil få masse glede av kvarandre!!!!!! men alle sier eg bare må være forberedt på ein travel tid, spesielt de første 3mnd... så denne gange har eg beordra mannen t å ta to uker fri etter fødselen. m snuppa begynte han på jobb 2dager ette vi kom heim fra sjukehuset, og d va tøft. Hermine e jo ikkje begynt i barnehagen heller når babyen komme, så d ska bli godt å ha han heima då. vi har ikkje fått tatt julekort endå, må få fingen ut ein dag. nettop klart å somle meg t å bestille takkekort etter bryllupet. så kanskje eg bare skrive god jul inni der i år!!!! eg ble spådd inne på din baby kortid d ble fødsel:)hehe, e jo bare fjas, men litt morsomt og. fikk 19januar, 24 og 25januar... så ingen som har spådd overtid endå!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 1. desember 2007 #22 Skrevet 1. desember 2007 hehe, syns spåinga her er litt artig også, sjøl om det ofte ikkje stemmer Har og hørt at "no blir det travelt", men kusina til Eirik sa at overgangen fra 1 til 2 barn ikkje var så stor, det var verre da 3.mann kom... Eirik skal ha fri 2 veker denne gangen også, denne gangen får han heldigvis betalt dei 2 vekene... Her har han ikkje rett på 6 veker fedrekvote da, siden eg har jobba så lite, så dei 2 vekene hadde vi tatt uansett. Sist fekk han berre betalt 2 dager i forbindelse med fødsel (anna arb.plass), men han tok 5 dager uten lønn, og tok ut ferie i romjula, og var dermed heime fra 15 desember til 3 januar... Det var godt ja, sjøl om eg følte meg grådig hjelpeslaus dei første dagane aleine med ein bitteliten baby:p Har ikkje fått bhg-plass til martin heller, så det skal bli livlig etter nyttår... Går nok så bra så, får prøve å ikkje stresse for mykje! Hadde det ikkje vært for at eg ordna julekorta på ikea, så hadde dei ikkje vore ordna enda... Skulle tatt bilde til kalender til besteforeldre, men det blir aldri gjort... Gløymer det jo alltid ) Du får ta bilde av Hermine på julafta, og sende ut God jul-epost
Happy H Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 2. desember 2007 God jul epost va jo kjempe lurt, kanskje vi ska gjøre d har hatt besøk av min svigerinne og familien idag, og ho va så koselig å fortelle meg at eg såg så sliten ut.. uff, føle meg ikkje akkurat som ei energi bombe om dagene, men litt kjedelig å få høre alikevell... hermine har vert heilt tullete i heile dag, bare gått rundt å hylt og kjeftet. blir heilt matt av heile greiene eg. Ska ikkje si høgt en gang ka eg har lyst å gjøre:S vi sitter å regner på ka d minste vi kan selge leiligheten for e. e nokke herk heile greiene.. utgjør heldigvis ikkje allverden i mnd m 100.000kr, men d e sykt skummelt å tenke på at vi ska ha en formue i lån og!!!! Men men, ska vi bo i byen e d jo bare sånn... bare så frustrerende ¨å tenke på ka vi kunne fått for samme summen der som eg komme fra;)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 2. desember 2007 #24 Skrevet 2. desember 2007 hyggelig å få den beskjeden då Da martin var 1 mnd, var eg innom jobben ein tur.. Eg var jo heldig med at han sov mykje, og eg fekk sove lenge om dagen osv. Men då kom sjefen min bort og sa; "Går det bra eller, du ser litt sliten ut" Takk skal du ha liksom, hadde jo til og med sminka meg den dagen, og følte meg ganske fresh! Helt til kommentaren... Eg ser fordelane ved å bu på "landet" ja Budde i Åsane før, og tjente heldigvis litt på leiligheten.. Har riktig nok kjøpt ny bil etter at vi kjøpte hus og, og da økte jo huslånet med nesten 250 000... Men dersom vi skulle kjøpt hus no, hadde vi nok måttet ut med en del meir ja... Er glad eg har funne meg gubbe fra sånn ca samme plass som meg, slik at jeg fekk lokka han med meg "heim" igjen Skal dåke legge leiligheten ut for salg før jul? Tenk så god det skal bli når leiligheten er solgt, dåke sitt i nytt hus, og babyen kjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå