Trollmora Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Enkelte dager føler jeg meg som en skikkelig Tårnfrid. Løp ut halv 7 i dag for å rekke første bussen, inne på jobb kvart over syv og så går det slag i slag. Et lite selskap på jobben på slutten av dagen før jeg må skynde meg hjem til barn og barnevakt. Vår "lille" nabo på 14 hadde hentet ungene i barnehagen, lagd middag og passet på til langt uti barne-tv tid. 10 min etter hjemkomsten kom vaskehjelpa som er helt overarbeid i slutten av uka. Sjokkrydding i huset, prate med barna samtidig som parkdresser skal vaskes og sekker tømmes, støvler ryddes og vaskehjelpen får omprogramert vaskerekkefølgen. Nå sover barna sin søte søvn, huset er nyvasket og skjorter er strøket. Etter en sånn dag så skal det virkelig smake med ett glass rødvin på trappa ) ps i morgen skal jeg leke mer mor enn Tårnfrid. Det er ganske masete - phu
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Puh...........og skål, tror jammen jeg skal ta meg et glass vin i kveld jeg og..........har vært et par slitsomme uker nå og imorgen er det endelig fridag igjen!!!! Jippi:-) Sambo kom hjem fra jobb idag da, svimmel og i dårlig form...............sukk............han skal ikke drikke vin:-) Skål da Trollmora!
Plutseliten :) Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Høres ut som en slitsom dag....men godt med rent hus før helgen,og det er det jo i morgen!! Håper du har fått slappet godt av i kveld og kost deg med rødvinen ) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå