Gjest Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Tårene triller for jeg er så redd... Han er alkoholiker, periodedranker. Han er ikke noe snill med seg selv når han drikker.... Har hatt mange ulykker f.eks: falt under en buss og knekte en arm og en fot, datt ned en trapp og knekte skulderen osv... Masse sånt... Har også hatt noen selvmordsforsøk, med alkohol og tabletter... Nå har jeg ikke fått tak i han på 3 uker... Når han er full, så svarer han aldri på tlf, men den pleier hvertfall å være påslått, men nå har den vært av lenge... Har ikke noen andreå ringe til heller, for jeg aner ikke hvem han omgås, siden han bor 5 timer med bil unna meg.... Huff... Det er fælt å sitte sånn å bekymre seg, men han er jo tross alt min pappa, selv om han har skuffa meg og svikta meg hele livet mitt.... Måtte bare få ut litt her, siden jeg har ingen å snakke med om dette.
Kirsebæra Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Kan du ikke ringe politiet og si du er bekymra? si hvor han bor og si at du ikke har fått tak i han på mange dager(Uker) da sjekker de det opp for deg....bedre enn gå i uvisshet=) *klem*
LizzyG Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Hvis du har prøvd å få tak i han uten hell i 3 uker, så hadde jeg faktisk kjørt de 5 timene for å sjekke om han levde, hvis det er ingen andre du kan ringe til som vet hvordan han har det.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Vondt å lese. Jeg mistet stepappa for 6 år siden, samme historie som du har med din pappa, og etter nesten to uker uten kontakt ble han funnet av broren. Jeg ville ringt politiet jeg var jeg deg. Bedre å ringe en dag for tidlig, enn en dag for sent. Stor klem til deg.
rolly Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 skjønner deg kjempegodt ikke kjekt å gå sånn hvor bor pappen din da?hvis han bor i nærheten av meg kan jeg sjekke opp for deg men det er vel lite trolig han bor i nærheten av meg bor ved haugesund jeg da
Gjest Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 rolly og lille gutt: Tusen takk for tilbudet, men han bor på nordvestlandet, så er litt langt unna deg;) Får heller snakke med politiet i morgen hvis jeg ikke får tak i han i kveld. Har en søster som bor ikke så langt i fra, men er ikke mye vits å snakke med henne siden hun også er alkoholiker/narkoman. Burde vel være vant til at dette skjer, men denne gangen føler jeg at noe er annerledes. Har en skikkelig ekkel følelse liksom...
LizzyG Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Da skjønner jeg ikke hvorfor du venter??? Tenk hvis det i verste fall har skjedd noe, da kommer du til å få super dårlig samvittighet siden du egentlig kunne sjekket han før, men du gadd ikke gjøre det før "imorgen".
Gjest Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Fikk tak i søsteren min nå, og hun hadde snakket såvidt med han i går, da var han full. Hun skulle prøve å ta seg en tur til han i morgen. Får jeg ikke tak i han da, så får jeg heller prøve hos politiet, men vil helst ikke blande de inn i dette...
Gjest Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 uff, så fælt beklager at jeg ikke kan hjelpe deg! men føler veldig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå