Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Var på modningsakupunktur i går og skal på nytt igjen imorgen og mandag, men lurer veldig på om det har noen effekt. Tenkte å prøve dette for å unngå å gå overtid siden terminen er 12.12 (vil ikke føde i jula).... håper også på at det skal korte ned fødselstida.... Har dere tro på modningsakupunktur??
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Eg og var på modnings-akepuntur tirsdag.. Og skal igjen neste tirsdag. HAr termin 11.12.(vil heller ikke føde i jula) så er villig å prøve hvertfall. HUn som tok på meg sa at hun kunne ta maks 3 ganger... Har hørt mye posetivt om det hvertfall,,så vi får nå se da. Kan eg spør hvor mye du betalte?
marita*mamma*har fått jenta Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 jeg skal ha første time på mandag.der kosta de 330.hva betalte du
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg betaler 300 kr pr gang, varer ca en halv time...
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 desverre har jeg ikke det:-( 6 dager over jeg nå, gikk til modningsakupunktur fra uke 35 til og med denne uken (42). De sier det kun er 20 % som får m.a. som går over. Jeg er tydeligvis en av dem. :-)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Modningsakupunktur i seg selv setter ikke i gang fødsel, den hjelper kroppen å modnes, men den må gjøre jobben selv. Tror det finnes andre punkter de etter hvert kan bruke for å forsøke å få i gang fødselen, men da må man være moden. Hadde også store håp om at jeg skulle slippe å gå over tiden, men er fem dager over termin i dag... Jeg har blitt undersøkt av lege og hadde da åpning og myk mormunn, så jeg velger å tro at det hjelper med akupunktur! Og så håper jeg åpningsfasen blir kortere og lettere enn uten! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå