Gå til innhold

Har dere tro på modningsakupunktur??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på modningsakupunktur i går og skal på nytt igjen imorgen og mandag, men lurer veldig på om det har noen effekt. Tenkte å prøve dette for å unngå å gå overtid siden terminen er 12.12 (vil ikke føde i jula).... håper også på at det skal korte ned fødselstida.... Har dere tro på modningsakupunktur??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og var på modnings-akepuntur tirsdag.. Og skal igjen neste tirsdag. HAr termin 11.12.(vil heller ikke føde i jula) så er villig å prøve hvertfall. HUn som tok på meg sa at hun kunne ta maks 3 ganger... Har hørt mye posetivt om det hvertfall,,så vi får nå se da. Kan eg spør hvor mye du betalte?

Skrevet

jeg skal ha første time på mandag.der kosta de 330.hva betalte du

Skrevet

Jeg betaler 300 kr pr gang, varer ca en halv time...

Skrevet

desverre har jeg ikke det:-( 6 dager over jeg nå, gikk til modningsakupunktur fra uke 35 til og med denne uken (42).

 

De sier det kun er 20 % som får m.a. som går over. Jeg er tydeligvis en av dem.

 

:-)

Skrevet

Modningsakupunktur i seg selv setter ikke i gang fødsel, den hjelper kroppen å modnes, men den må gjøre jobben selv. Tror det finnes andre punkter de etter hvert kan bruke for å forsøke å få i gang fødselen, men da må man være moden. Hadde også store håp om at jeg skulle slippe å gå over tiden, men er fem dager over termin i dag...

 

Jeg har blitt undersøkt av lege og hadde da åpning og myk mormunn, så jeg velger å tro at det hjelper med akupunktur! Og så håper jeg åpningsfasen blir kortere og lettere enn uten!

 

Lykke til!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...