Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Nå er jeg så sint å lei meg at det nesten ikke går ann. Sambo har bestemt seg for å gå ut med kompisser på lørdag den første det er to års dagen siden jeg testa positivt for snulla. Dette er for meg en veldig spesiell dag for meg og vil at dette skal være en merkedag for oss alle i familien. HVORFOR kan ikke han forstå at dette er en veldig viktig dag for meg, HVORFOR må han gå ut med de teite vennene? Han sier at han ikke har vert ute på kjempe lenge å derfor må han gå ut nå siden det er bursdag for han ene kompissen, men det er da på en måte snullas bursdag oxo mener jeg!!!!!!!!!!!!!! Visst han velger bytur fremfor sitt barn sin bursdag sier det LITT om hva han synes om å ha familie og dette FINNER JEG MEG IKKE I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
prekæs Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Jøss. Det var måte på til feiring da...Husker du virkelig "teste positiv" dagen?
Anonym bruker Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Klart det, det er jo en av de viktikiste dagene i et menneskes liv. Jeg synes det er rart når ikke andre husker det selv. Glemmer du bursdagen til ditt barn kansje???????????????????????
ragna Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 dæven, den ene knappen på maskinen din har hengt seg opp. hva med resten av merkedagene da? første kvalme-dag, første øm-pupp-dag, første babyen sparket-dag. det blir jo voldsomt mange dager? du får rett og slett bare kutte ut pakkekalenderen hans så tar han sikkert hintet.
piano♫ Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 FULL forståelse, altså. Vi feirer også bursdag både den perioden jeg ble gravid (med begge to), den dagen jeg tok positiv test, hele og halve bursdager, dåpsdager, navnedager...glemte jeg noe nå? Ja...og så den dagen vi så hverandre første gang, den dagen vi holdt hender, kyssa, den dagen han sa han elska meg, ble sammen, vi hadde sex, den dagen vi forlova oss, gifta oss. Så det der med å gå ut med kompiser, det er egentlig rett og slett ganske uaktuelt. At all. Det er tross alt snakk om prioriteringer!!
propp Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 HA HA! Ironi ja? Det er veldig voksent av deg og gjøre narr på meg!
ragna Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 det er like hysterisk morsomt hver gang. bare så synd det var ett uskyldig innlegg som led under det
Loglady Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Er det ypperten eller andre luringer som har slengt på litt "oxo" og "visst" for å gjøre tulleinnlegget sitt troverdig, kanskje? Hmm.
Gjest Skrevet 29. november 2007 #12 Skrevet 29. november 2007 Tja............etter 3-4 barn så glemmer du testdagen, innimellom bursdagen dem også, det eneste som står i hode ditt da er dagen de flytter ut.!!!
propp Skrevet 29. november 2007 #15 Skrevet 29. november 2007 hmmfrph. Da får jeg gå tilbake til eksamenslesingen:(
Gjest Skrevet 29. november 2007 #16 Skrevet 29. november 2007 Lykke til da, har ikke det før mai-juni jeg he he
piano♫ Skrevet 29. november 2007 #17 Skrevet 29. november 2007 Rett og slett et utslag av eksamenskjedsomhet? *sympati* Hva skal du opp i - og når?
propp Skrevet 29. november 2007 #18 Skrevet 29. november 2007 Slektskap ++ i morgen. Men det blir siste før jul- Hurra!
Gjest Skrevet 29. november 2007 #19 Skrevet 29. november 2007 Steike, det var mange !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og ????????????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå