2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 er jo nettopp blitt gravid :Dså nå må vi jo finne navn!! må jo selvfølgelig passe til storebror daniel sitt navn? forslag? er helt blank jeg da...
Gjest Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 Jeg liker veldig godt Amalie, men det er jo noe som "alle" heter for tiden. Av guttenavn, så elsker jeg navnet Emmanuel... Hadde yngstejenta mi vært gutt, så hadde hun het det, men istedet ble det Emma:)
Solskinnsdag Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Sara! :-) Det fineste guttenavnet mitt er hemmelig... skal brukes visst vi får en gutt en gang... Og det artigste er at det aldri har kommet opp i noen navnediskusjoner her inne enda! Ikke som jeg har sett vertfall... :-) Men det nest fineste kan du få! Johannes! Var egentlig mitt førstevalg, men sambo er ikke enig, så vi fant et vi begge to liker kjempegodt. :-) Lykke til med navnevalget! :-)
Gjest Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Aurora! Det skal min jente hete, viss det kommer en
Gjest Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Sliter selv med navnet til lille snuppa. Men her er mine 10 fineste: Jente: Ava Erica Alexandra Johanna Vilja Victoria Ada Felicia Filippa Gutt: Ferdinand Marcus Emil Mathias Emanuel Isaac Lucas Felix Erlend Kasper Mikkel
3 sjarmtroll <3 Skrevet 29. november 2007 #7 Skrevet 29. november 2007 Jente: Emilie Linnea Nora Johanna Maja Gutt: Andreas Sondre Emil Benjamin Theo
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 29. november 2007 #8 Skrevet 29. november 2007 Jente: Christina Nathalie Daniella Mariella Ariana (liker navn på A ja) Gutt: Marcus Daniel ???
Minesmå:)+en til! Skrevet 29. november 2007 #9 Skrevet 29. november 2007 Jente: Vilja Amelia Venja Leah Gutt: Leon Noah Johannes
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 29. november 2007 #10 Skrevet 29. november 2007 Det fineste jente navnet jeg vet om er Rinde..og det heter min lille Prinsesse...=) er veldig få som har hørt om dette navnet,og alle spør hvor vi har funnet det og om det er mange som heter det.. Som gutte navn liker jeg Storm,Birk/Bork og Leon...pluss noen flere..=)
Gjest Skrevet 29. november 2007 #11 Skrevet 29. november 2007 Dina og Sunniva. Tiril og Nora er også høyt oppe. Gutt: Mathias,Birk, Sigurd, Isak og Oskar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå