Tinaisme Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 nervøs førstegangsmamma med baby på ti mnd.. Blank i øynene, kjempe varm og 39,6 i feber.. noen som vet hva jeg bør gjøre?
storebror og junibaby=) Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 har du gitt paracet?hvis ikke,så gi det. Ikke ha på for mye klær. Mye å drikke
BettyBoob Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 gi paracet går den ikke ned av paracet ringer du legevakten. er feberen vedvarende høy i 3 dager, kontakt lege! God bedring til snuppa di! de tåler høyere feber enn voksne, husk ikke ha på henne altfor mye tøy, og ikke for varmt soverom...
Tinaisme Skrevet 29. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2007 Tusen takk for svar.. Da gir jeg paracet nå
Tinaisme Skrevet 29. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2007 Hvis feberen overstiger 40 burde man da kontakte lege?
happy mama Skrevet 29. november 2007 #6 Skrevet 29. november 2007 Begge mine jenter (3 og 5 år) tipper over 40 når de har feber.. Tror det er veldig vanlig med høy feber på barn.. Men som sagt..Gi romperakett(paracet Lite klær, og vann..Jenta di vil sikkert ikke ha mat ? Men væske er viktig mat mindre viktig(sa min lege sist vi snakket om det) God bedring, går så bra skal du se.. Men nerver hører med første gangen, blir garva etterhvert )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå