Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pålørdag skal de to eldste være med svigers på teater, de reiser dit i morgen og jeg skal pakke. Bør jeg pakke ned noen finklær da eller holder det med vanlig klær? Skjønner jo at det ikke passer seg med joggedress eller spiderman genser, men helt vanlige klær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sendt med litt pentøy, jeg! Er jo litt stas å gå i teater, og kanskje litt hyggelig for besteforeldrene å ha med spente og pynta barnebarn. Vi pleier å pynte oss litt når vi gar i teateret, like mye for å markere at det er litt annet enn en svipp på kino. Eller spør rett og slett svigermor hva hun vil at du skal sende med.

Skrevet

Men hva er litt pyntet da? Synes det er så vrient jeg. Klesstilen jeg har til guttene er litt blanding mellom røff og klassisk, men de bruker ikke skjorte, vest og andre "sosseklær" som jeg kaller det, så jeg har ikke slike klær til dem heller. Enten blir det bukse og en genser med et motiv på (f.eks en lastebil, tiger el) eller så blir det skjorte og finbukse liksom ;-)

Skrevet

Jeg ville heller hatt med meg gutten med pen skjorte og bukse i teateret ja, enn med traktorgenser :-p

Skrevet

Jeg ville pyntet opp mine. Fin bukse og skjorte er fint=)

Skrevet

Jeg ville pyntet opp bopen for teatret. Helt klart. Fin bukse og skjorte høres bra ut, det er jo stor stas å gå på teater og det blir mer stas hvis man gjør litt ut av det, som å pynte seg og spise ute samme dag:)

Skrevet

Jeg er vant med at man pynter seg når man skal på teater, synes det er hyggelig. Selvfølgelig trrenger man ikek pynte seg som på en premiere, men at man gjør litt ut av det og ser ut som man har gjort en liten effort, og tatt på seg noe annet enn den slitne genseren og falmede buksa. synes jeg er en hyggelig gest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...