Gå til innhold

Kommer innom fra 2 trimester...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i korsryggen og har en stramm følelse over skambenet. Har gått gravid tre ganger før men ikke kjent dette før. Er det noen her inne som har vært plaget av dette tidligere i sine svangerskap. jeg har termin 10 april og er nå 21+2.

 

Håper noen kan svare meg...????

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke ha begynnende bekkenløsning?? Bare spør=)

Skrevet

Bekkenløsning har jeg hatt siden uke 5. Har hatt dette i alle svangerskap. Er ikke sånne smerter.

 

Skrevet

Synes det høres litt ut som kynnere jeg da! Har du vært plaget med det før eller? Det oppleves jo forskjellig.. Og om smerten tiltar når du gjør noe? Altså om magen blir strammere om du f.eks legger i klær i vaskemaskina?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...