Brunetta =) Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Jeg har så vondt i korsryggen og har en stramm følelse over skambenet. Har gått gravid tre ganger før men ikke kjent dette før. Er det noen her inne som har vært plaget av dette tidligere i sine svangerskap. jeg har termin 10 april og er nå 21+2. Håper noen kan svare meg...????
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Du kan ikke ha begynnende bekkenløsning?? Bare spør=)
Brunetta =) Skrevet 30. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2007 Bekkenløsning har jeg hatt siden uke 5. Har hatt dette i alle svangerskap. Er ikke sånne smerter.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2007 #4 Skrevet 30. november 2007 Synes det høres litt ut som kynnere jeg da! Har du vært plaget med det før eller? Det oppleves jo forskjellig.. Og om smerten tiltar når du gjør noe? Altså om magen blir strammere om du f.eks legger i klær i vaskemaskina?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå