animal Skrevet 29. november 2007 #1 Skrevet 29. november 2007 Lurer på hvordan de er i str? Lurer på om jeg skal bestille meg et par fra USA.
rødt&blått Skrevet 29. november 2007 #2 Skrevet 29. november 2007 Hvor mye blir de på da da? Inkl. frakt/moms?? Syns de er altfor dyre her...
EnUndreneMor Skrevet 29. november 2007 #3 Skrevet 29. november 2007 ja jeg kjøpte da jeg gikk gravid, helt supre, men jeg måtte opp en str da, kan godt hende det var for at jeg var hoven i beina, men disse skal på en måte være litt store slik at du får riktig ''vugging'' om du skjønner.. har d link forrsten??
Fire småtroll Skrevet 29. november 2007 #4 Skrevet 29. november 2007 Jeg har litt mindre str i masai-skoene enn jeg har ellers... Var jeg deg ville jeg prøvd noen i butikken her før jeg bestilte, det er veldig viktig at de ikke er for store. Hele effekten blir borte hvis du sklir frem og tilbake inne i dem.. Jeg fikk dem av mannen min til bursdagen min, og det er virkelig vel anvendte penger, jeg er kjempefornøyd.
storebror og junibaby=) Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 jeg har,og synes de er ganske normale i str.Men prøv noen føre du bestiller du=) Beste arbeidsskoa jeg noen gang har hatt(jobber på sykehus,mye gåing) De løsnet i borrelåsen her,så måtte levere de inn,og har kjempevondt i beina bare etter et par dager i andre sko.Men får de tilbake i morgen=)
animal Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2007 Takk for svar alle sammen! Må nok bare finne en butikk og få prøvd dem før jeg bestiller tydligvis ;o) Her har de dem til 159 US-dollar, og det blir jo bare en 880kr siden kursen nå er så lav. Selv etter moms (er det 26%?) blir jo det mye billigere enn her i norge. http://www.footwearetc.com/static_links//MBT_Sandals.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå