Gå til innhold

Noen som har slike MBT-Masaisko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan de er i str? Lurer på om jeg skal bestille meg et par fra USA.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye blir de på da da? Inkl. frakt/moms?? Syns de er altfor dyre her...

Skrevet

ja jeg kjøpte da jeg gikk gravid, helt supre, men jeg måtte opp en str da, kan godt hende det var for at jeg var hoven i beina, men disse skal på en måte være litt store slik at du får riktig ''vugging'' om du skjønner.. har d link forrsten??

Skrevet

Jeg har litt mindre str i masai-skoene enn jeg har ellers... Var jeg deg ville jeg prøvd noen i butikken her før jeg bestilte, det er veldig viktig at de ikke er for store. Hele effekten blir borte hvis du sklir frem og tilbake inne i dem..

Jeg fikk dem av mannen min til bursdagen min, og det er virkelig vel anvendte penger, jeg er kjempefornøyd.

Skrevet

jeg har,og synes de er ganske normale i str.Men prøv noen føre du bestiller du=)

Beste arbeidsskoa jeg noen gang har hatt(jobber på sykehus,mye gåing)

De løsnet i borrelåsen her,så måtte levere de inn,og har kjempevondt i beina bare etter et par dager i andre sko.Men får de tilbake i morgen=)

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Må nok bare finne en butikk og få prøvd dem før jeg bestiller tydligvis ;o)

Her har de dem til 159 US-dollar, og det blir jo bare en 880kr siden kursen nå er så lav. Selv etter moms (er det 26%?) blir jo det mye billigere enn her i norge.

http://www.footwearetc.com/static_links//MBT_Sandals.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...