Gå til innhold

dere med 2 åringer , ( litt eldre )

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken str bruker de i klær?

jenta mi er 2 år og 4 mnd. bruker 92. noe sitter ganske etter så vurderte og gå opp til 98. men da blir det jo for langt i beina.

hu er vel kanskje 87-88 lang og veier rundt 13 kilo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi er 2 år og 3 mnd straks, og veier 14 kilo. Har ikke målt henne siden 2 årsdagen, da var hun 90,5 cm, tror hun har strekt seg en del etter det. Hun bruker både 92 og 98, 92 er litt knapt, 98 er for langt, så hun er mitt imellom de str nå. :o)

Skrevet

samme som her da:) skulle vært en str som het 95 he he:)

jeg kjøper kun klær i 98 nå da fremover.

Skrevet

Jenta mi er 2år 4mnd og bruker 98.

Er ca 92 cm og 12,5kg.

Skrevet

Jepp, skulle vært en str mellom. Kjøper og ønsker bare 98 her også, hun har 98 i vinterdress da, og noen bukser med strikk nede bruker hun i 98 + trøyer og gensre.

Skrevet

Jenta mi er 3 år i februar. Hun bruker 92 i bukser og 98 i gensere. Er rundt 14 kilo og ca. 90 cm høy, kan jeg tenke meg.

Skrevet

Da gutten min var 2 år og 2 mnd var han 12 kg og 86cm - brukte da 86. Nå er han snart 3 og noe i 86 passer faktisk enda(!), men stort sett bruker han 92 og noen overdeler i 98. Aner ikke hva han veier og hvor høy han er nå...

Skrevet

Vi bruker 86 og noe 92 til guttungen på 2 år og 3 mnd. Han er 89,5 høy og 12,5 kg.

Skrevet

har ikke målt han siden han var 18 mnd, men han blir 2 år om 2 uker, og 92 begynner å bli litt lite, og 98 er foreløpig litt stort.

Skrevet

Min lille gutt er akkurat 2 år og bruker 86 i bukser og 86/92 i overdel. Han er 85 cm og 12,5 kg....

Skrevet

Frøkna på 2 år og 5 måneder bruker 98 i klær. Noe i 92 og noe i 104 og. Litt forskjell på størrelsene. Hun veier vel ca 17 kg og er noen og 90 cm lang vil jeg tippe. Stor jente vi har :-)

Skrevet

Jenta her i huset er 2 år og straks 7 mndr. Vil tro hun er ca 15 kg og rundt 92 cm lang. Bruker 98 i de fleste typer klær, men vinterdressen i 92 holder på denne siden av nyttår - tror jeg.

Skrevet

Jenta er 2 1/2, veier nesten 15 kg og er ca 95 cm ang. Har faktisk begynt å kjøpe str 104 i en del plagg, fordi hun er "kledryg". Buksene hun har er 92 og 98, og de største holder nok ei stund. Gensere må nesten være str 104.

Skrevet

Min 3 åring bruker str 98, han er litt liten for alderen da, ca 94 cm og 15,5 kg.

Skrevet

Jenta mi er 20 mnd men like stor som tuppa de, hun bruker str 86 :) 92 er aaaaltfor stort enda!

Skrevet

Min jente er 2 i januar, hun bruker str 86...kanskje 92 i enkelte gensere og bodyer.

Skrevet

Her er mini 2.5 år og bruker nesten bare 104, men og litt i 98. Men hun er stor for alderen, 96 cm og 15 kg(målt for 2 mnd siden)

Skrevet

Eldstegutten her er 2 år 8 mndr. Bruker 98 i gensere og 92 i bukser. Har begynt med noe i 98 i bukser, men da må de brettes opp..

Skrevet

Jenta mi er 2 år og 7 mnd og hun bruker 98/104, hehe... ;o) Men hun er ganske lang, hun var 93,5 cm på kontrollen på helsestasjonen for en mnd siden og 15 kg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...